God Morgon 9 februari
-7 ute. Jag har en lång och hård dag framför mig. Hoppas de hydrauliska uppfinningarna fungerar, annars får vi ösa en massa lera för hand. Jag ser fram emot kvällen, då skall jag bara ta det lugnt.
Ha en bra dag!
Gomorron! Yippiie! Det är "bara"-19 där ute i morrn så idag ska man inte behöva förfrysa fingrar och tår då man är ute. :) Ha en bra dag!
godmorgon.. jag har minus 5.. min lilla ditter tyckte vi skulle gå upp kl 04… *snark* Hon håller på få tänder… hon e snart 6 månader..
Man e helt slut.. Hoppas d lugnar sig snart iaf!
Ser fram emot kvällen faktiskt jag med..
D e då jag hinner me hästarna! =)
Ha d // Vera

God morgon!
Idag skall både Erik (13 år) och Freja (11 år) på utflykt med sina respektive klasser. De skulle ha matsäck med sig och bägge hade beställt … pannkakor och varm choklad! Har just skickat iväg bägge med ryggsäckarna fulla - tur inte varje morgon är så här hektisk! 
Ha en bra dag, allihopa!

God morgon!
Kom nyss på att man kanske skulle plocka fram släden i helgen, det var ett tag sedan den var framme. Här är det några minusgrader men det blåser inte iaf 

#4 låter härligt!!
Här darrar nålen på nollan och det är underbart väder åter igen! Vårblommorna har dykt upp i rabatten och talgoxarna sjunger! Min pojke ska iväg och hoppträna hingsten idag! Undrar hur många gånger han ska trilla av?? Tränar tillsammans med 4 STON men det går kanonbra ändå! Han har nog isett att han inte når upp!

Inatt har det snöat två härliga decimeter med fluffig pudersnö! tyvärr fortfarande lite kallt (-12) men mycket vackert ute då även solen tittat fram.
idag så ska vi titta på ett radhus!! förhoppningsvis så är det så fint som bilderna visar, tyvärr så verkar prislappen bli därefter.. men jag är döless på att vara instängd i en trea!!
håll tummarna för att det går bra!
ha en trevlig dag o helg!!

#6 Men snälla Lulan, det är fel ände av landet….

God förmiddag god förmiddag.
Har vältrat mig upp ur sjuksängen och åkt till jobbet för att sitta här ett par timmat. Var tvungen att bli bra tills idag. Har ju hoppträning i eftermiddag och så har ju Öst sitt årsmöte imorgon. Då kan man ju inte vara sjuk när jag och Tigrou ska ut och åka. Får väl se om vi kör fel väg igen..

#7 Jaaaa men det är ju ni som bor i fel ände av landet ;)
God morgon!
Vi ska strax ha biologiprov och sen ska vi hem och byta om…för ikväll åker jag & Fia på kryssning. Jihaa! 

God förmiddag!
Råkade försova mig och vaknade för 1/2 timme sedan, inte lönt stressa till skolan då eftersom vi ändå bara har 45 min lektion. Var säkert en lika meningslös föreläsning idag som igår så då gjorde jag helt rätt i att sova…

#10 Lycka till på provet och ha de så kul på kryssningen!

Go morgon / förmidag
Efter 2 dagar utan dator är ju nu online igen.. lyckan är gjord. Här lyser solen o vi hade 8 minus i morse. kanon väder. Har tagit lite föräldraledigt så barnen får extra långt sportlov. kanske hinner med o städa lite idag, men det är roligare att städa i stallet än inne.
Ha en bra dag allihopa

#10: Ha det så jättekul på kryssningen och glöm inte flytvästarna! 

God middag alla.
Nu har man jobbat sina timmar för dagen. Tänkte strax bege mig till stallet och kolla läget med hästarna. Tänkte börja trimma Valerie lite. Hon är rätt otrimmad :( Igår tog ja en ordentligt ryckt på Zettan. Han tyckte det var sååååå skönt. Hon e en rolig liten häst. Alltd så glad. Så mkt av pälsen hamnade på golvet och de visade sig att de fanns lite glans kvar där under vinterpälsen.
Ikväll blir de bio med bästa vännen. Ska bli kul. Får se vad det blir för film till slut:)
brr nu ska ja hoppa i vinterkläderna och bege mej till hästarna.
ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll
kram
Äntligen hemma med mat i magen. Var på Åby i går kväll och startade en häst sedan bar det i väg till Mälarkliniken med två hästar klockan 4,30 i morse. Hemma vid tre sedan var det dags att kolla in min nya shettis i stallet. Han ser riktigt trevlig ut måste jag säga. Nu ska jag krypa upp i soffan en stund sen väntar sängen, måste vara pigg till mötet i morgon.