Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 3779 ggr
Mini-Angel
0

Täcken stl 75cm

Vart hittar man så små täcken? Vet att Börjes hade ett parti men hann inte beställa innan dom var slut   Rynkar på näsan 

Har nån något tips?

liljegren
0

horze.se har VISSA täcken i små storlekar

liljegren
0

tillägg: Sök på HGL, de har storlekar ner till 75

Charlotte-J
0

Ponnybutiken

Amor vincit omnia Kyss

Silenos
0

Horze har som #1 säger små täcken. Just nu är det rea dessutom .

Frida-E
0

Horze hade rea på flera 75 cm-täcken för inte allt för länge sen, vet dock inte om de har det längre…

(Täcket på bilden är köpt på Horze, passar hyffsat på lilla Indigo som fn är ca 70 cm).

Selar.se har/hade väl också riktigt små täcken? Från 66 cm har jag för mig men kan ha fel…

Frida-E
0

#4 Fick visst svar på min fråga innan jag ens hann ställa den… Tungan ute

Har man lust att lägga ut lite mer pengar på frakt kan man ju skicka efter från tex USA eller England. De har ett helt annat sortiment på små små täcken, oftast är de bättre tillpassade också och det finns hur mycket som helst att välja på. Glad

Kommentera

seijsing
0

#6 Det lät intressant. Har du nått tips på ett bra företag där som säljer täckena?

Frida-E
0

Nu är det ett par år sedan jag beställde så kommer inte riktigt ihåg… Har för mig att ställena i USA hette Double Diamond och For Minis Only men kan ha fel… Ett tips är att googla på tex Miniature Horse Tack, finns som sagt en hel del att välja på, i USA är "American Miniature Horse" en jättepopulär ras.

Mini-Angel
0

Jätte tack för alla tips! Verkligen urgulligt! Kommer handla några på Horze o kikar vidare-man kan ju aldrig ha för många täcken *host*host*

ThiffannyJ
0

#9 Jag rensade lite bland mina i dag, hittade minst 20 st som fortfarande har kvar lapparna och några var fortfarande inplastade… Fast det går ju åt Flört inbillar jag mig varje gång jag springer på ett nytt täcke!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

SofieN
0

#11 Härligt att någon är värre än mig, och dessutom betydligt mycket värre. Fast ni har ju visserligen fler hästar än mig! :D

Silenos
0

www.helpoffice.se  Hästbutiken Pålle o Mimmi, klicka på "beställningsvaror". Hon syr på beställning, väldigt rimliga priser. Syr även transportskydd, vojlockar och selunderlägg.