God eftermiddag 13/4!
God eftermiddag på er alla!
Här är det lagom upp och ner just nu då vi blåser ut och renoverar vårt badrum. Välbehövligt då det var 11 år gammalt när vi flyttade hit och vi har bott här i 9 år 
Nu ska det bli helkaklat och klinkersgolv med golvvärme, vilken lyx. Det blir nog finaste rummet i hela huset sen. Men det är jobbigt under tiden att bo på en byggarbetsplats.
På fredag kommer det troligtvis en större leverans av Mist och Pink Oil då det var eftertraktat 
Solen skiner och det är en härlig Vårdag som ska tillbringas med hästarna.
Ha en fortsatt bra dag alla!!
Amor vincit omnia 
Hihi underbart! Själv skall jag ner och tömköra findus för första gången idag! =)
Även försöka longera och rida lite hästar! Mysnivån är på max i vårvärmen! =)

God middag!!!
Här skiner solen för fullt. Haft en stressig dag idag. Ska snart bege mig till stallet o ta hand om ett gäng hästar. Underbart väder att tillbringa lite tid hos hästarna i

Charlotte … när ni nu gör i ordning ett nytt badrum, så tänk igenom riktigt hur ni vill ha det. Det är inte lika dyrt att lägga till extra grejer när man väl bygger som det kostar om man ska lägga till det i efterhand.
Vi håller också på och bygger om, nytt badrum och en större entre (groventre) Det finns massor av kul man kan göra
t ex fotokakel, dimbelysning eller stjärnhimmel.
Från det ena till det andra … vad tar du för misten?
#3 150:-
Amor vincit omnia 

#4 Och hur mycket frakt på det? Leverans till Väddö möjligt
?
#5 Japp, leverans till Väddö funkar
PM:a vilken sort du ska ha och hur många så ställer jag undan till dig.
Amor vincit omnia 

Godkväll och godnatt.
Här är så skönt och lugnt just nu efter dagens städ och pyssel. Myser med en kopp te och en laptop. Jag har idag varit på anläggningen där vi ska ha tävling och städat deras klubbstuga. Jättefin anläggning med stor sandpaddock och enorma gräsytor.
Jag har nu 47 starter till vår lilla tävling i Istorp, det börjar kännas stort nu. Massor med folk är i ruljans med diverse uppgifter och prisrosetterna är beställda och nu har jag äntligen fått eget tryck på dem.
Jag tömkörde Muller idag ett litet dressyrpass. Han kändes kanonfin och samlade sig så jag blev alldeles varm i hjärtat. Vilken enorm vilja att vara till lags för mig han har min lilla hingst. Det som inte stämde var det odelade tränsbettet. Han går mycket bättre på tredelat så jag får byta verkar det som.
Inte lika villig var han när 6åringen skulle rida och hon råkade smacka en gång för mycket. Då satte han av i full galopp över heeela hagen 200m och stannade längst bort vid nedre grinden och tyckte det var dags att gå hem. Stackars lilltjejen var ganska skärrad, men efter lite beröm hur fantastiskt duktig hon var som kunde galoppera såå långt som inte ens storasyster lyckas med fast hon försöker så fick Muller klappar och en morot när vi kom hem istället från henne. Han var jätteduktig som visade mig hur fort han kan springa mamma, men han visste inte att jag måste hålla i mig med båda händerna när han sprang så fort. Jag kunde inte släppa och stanna med tyglarna.
Lite moderlig list fungerar utmärkt på denna lilla tjej.