Godmorgon 15/4 2010
Godmorgon.
Jag har just tittat till ponnyerna, och så grymt härligt det är ute. Koltrastarna flöjtar för fullt i grantopparna, orrarna kuttrar ute på myrarna från alla väderstreck, talgoxarna vaktar fågelholkar och ett par tranor flög förbi. Igår hittade min minsta några vitsippor - vårens första.
Jag tömkörde Muller igår, och jag tror nåt har hänt i vinter under tiden han har stått. Han gick så otroligt bra så jag kände knappt igen honom. Den bästa belöningen man kan få är när hästarna visar att de tycker träningen är rolig.
Nu ska jag åka iväg på jobb, ska åka med chefen på ett projekt inom kommunen, ska bli intressant.

Det är helt fantastiskt ute nu verkligen! Blir så glad av att vara ute! Jag ska åka o släppa ut hästarna nu, motionera dem lite, sen blir det jobb hela dagen o kvällen. Full rulle!
Roligt att Muller gick så bra! Ibland vilar de sig i form!

Goddag!!!
Solen skiner från en klarblå himmel. Jag har varit i skolan ett par timmar o skrivit prov på medicinsk grundkurs, kan tala om att det inte gick nått vidare (går validering, dvs gör en massa prov för att testa mina kunskaper o för att se vad jag behöver läsa in), dock var det många som kunde mindre jag, vissa lämnade tom in blanka papper. Nu bär det av ner till tvättstugan o sen ska jag förska hinna handla lite innan man ska till stallet.
Phu! Har uppdaterat vår hemsida nu på morgonen, det tar tid att pilla med bilder och dyligt.
Även lite annat pyssel har hunnitsmed som lega och släpat. Känns skönt när man hinner i kapp 
Solen skiner och det är toppenväder ute!
Delad glädje är dubbel glädje :)