Ponnygrejer del 2!
Då den förra tråden blev så lång och svår att öppna startar jag en ny.
Vi har nu utökat med Rockarder.
Amor vincit omnia 
Har du körtäcken till minishettis?
Ädelssons Sadelmakeri
Har du möjlighet att ta hem hjulen till rockarden bara?
#2 Nej tyvärr inte.
#1 Körtäckena är fortfarande under konstruktion men så snart de har kommit meddelar jag det här.
Amor vincit omnia 
Sista chansen att beställa och få levererat till Köping. Maila mig på ponnybutiken@telia.com vad ni vill att jag tar med. Imorgon har vi fullt upp att fixa pållen vi ska ha med så jag kanske inte kollar så mycket här 
Amor vincit omnia 
Kan leverera till Norrköping på söndag den 14/2. Skicka ett mail så tar vi med det du önskar.
Amor vincit omnia 

Har du hört nåt mer om transportskydd till "normalstor" shettis?
Japp, jag har hittat hos Globus transportskydd som funkar på standard. Dessa säljs bara i 2-pack. De är svarta och riktigt välarbetade. Ska lägga ut dom på min sida så snart jag hinner 
Amor vincit omnia 

#7 Toppen! Det ser jag fram emot! 

#7 DOM vill jag med se!!!! Å kanske köpa med
#8 & #9 Nu finns de utlagda på sidan!
Amor vincit omnia 

#10 Dom såg bra ut! En liten försiktig fråga, har du möjlighet att ta med till Frillesås, om du skulle dit?
Lotta: Kan inte du se om det går att få fram vintertäcken med hals stl 85, till nästa höst/vinter?

Någon som vet om de små fleecetäckena (50cm) kan tänkas passa till nyfödda miniföl. Jag har letat överallt men hittar inga mindre än dessa.
#13 De ska passa små standardföl och då bör de passa miniföl men allt är ju relativt
De går även att ha som hundtäcke.
#11 Jag tar med till Frillesås.
#12 Tror jag kan få fram det till nästa vinter.
Amor vincit omnia 

#14 Toppen! Jag beställer på riktigt sätt senare, ska kolla om det är något mer jag behöver! 

Dom var tyvärr inget för mig.Skulle vilja ha den modellen jag köpte av dig du vet Lotta. För som sitter perfekt! Men en annan färg som är lite lättare att matcha till täcken och så
#17 Dom har ju tyvärr slutat tillverkas så de finns inte att få tag i mer. Får hoppas att någon annan fattar att shetlandsfolket vill ha såna och börjar göra dom istället.
Någon mer som vill ha grejer levererade till Norrköping på söndag? Skicka ett mail eller PM i så fall så packar jag med det ni vill ha.
Amor vincit omnia 
#18 Du kommer ihåg min mugg 
#19 Japp, den står på "första parkett" i butiken för att jag inte ska glömma den 
Amor vincit omnia 
Måste påpeka att rockarderna så väldigt små i storlekarna. Shetland passar mini och B-ponny passar standardshetland.
#21 Vi har Shetland till vår hingst på 98 cm och grannen har Shetland till sin valack på lite över metern.
Amor vincit omnia 

#18 Väldigt synd! Jag får nog ta tag i att själv snart å börja tillverka dem
Sista chansen att få grejer levererade fraktfritt till Norrköping imorgon. Skicka ett mail eller PM.
Amor vincit omnia 
Mellan den 24/2 till och med den 12/3 har vi Stor REA igen!! Vi måste göra mycket mer plats till vårens nyheter!! Passa på att fynda så länge lagret räcker!! 20% på ALLT i butiken (ej sadlar, selar, rockarder, foder och Dräktighetstester)
Amor vincit omnia 

Hej undrar hur denna hjälmen är i storlekarna Aero Wave.
Om jag brukar ha storlek 57 vågar jag då beställa den?
Det är så jobbigt att skicka fram och tillbaka om det inte passar.
Tack på förhand /Laila
Brukar du ha 57 så ska det funka med 57 i denna också. Sonja, du köpte ju en. Hur var den i storleken tycker du?
Amor vincit omnia 

# 27 Den var perfekt i storleken. Jag tog den strl jag brukar ha.

Jag skulle vilja ha en sådan hjälm (Aero Wave) st 57 och en febertermometer.
Kan du ta med det till Frillesås?
Ska jag sätta in pengarna innan eller ta det på plats?
/ Laila
Har PM:at dig!
Amor vincit omnia 
Imorgon startar vi utförsäljning av de kvarvarande Vintertäckena. 40% på alla som finns kvar!! Gäller så långt vi har täcken kvar.
Om någon vill kan det levereras till Falun och SSS Årsmöte på söndag den 18/4. Vi kan även ta med Final Mist, Pink Oil mm. Maila bara vad ni vill ha så fixar vi det. ponnybutiken@telia.com
Amor vincit omnia 
#2 Nu kan jag ta hem lösa hjul!!
Amor vincit omnia 
Hur går det med tömkörningsschabraken från mias? Jag beställde 5 stycken, längtar tills de kommer!!
#33 På G 
Amor vincit omnia 
Har ni utställningsträns eller nåt liknande? :D
Stall Bråna
#32 Härligt! Vad har du för pris på dom?
Glöm inte bort att jag vill ha en pink oil och en final mist sen! :)
#35 Har endast 1 visningsträns "Globus" kvar i mörk brunt strl. ponny. Passar standard shetland.
Amor vincit omnia 
#36 Kommer du till Falun på söndag?
Amor vincit omnia 
#38 Nej, det gör jag inte. Du skulle skicka via posten när du fick in leveransen :)
Maila mig dina adressuppgifter är du snäll på ponnybutiken@telia.com
Amor vincit omnia 
Fler som vill ha grejer och/eller sprayer levererade imorgon till Årsmötet? Skicka mig ett PM.
Amor vincit omnia