God Morgon 11 februari
Här är det -18 ute. Hästarna får vänta med att gå ut, inte för deras skull utan för att vattnet riskerar att frysa om de går ut.
Ha en bra dag!
Hästarna ute o fodrade för nån timme sen. Alltid lika glada :-).
Idag har vi ganska behaglig temperatur här i Dalarma. Bara - 10. Skönt att kylan släpper en aning. Den är bara så jobbig. Nu vill man ju ha vår, men det dröjer nog ett tag till…..
Hoppas alla får en bra dag! 

God Morgon!!
Här i Uddevalla har vi -12 just nu, och det ser ut att bli en strålande vacker vinterdag. Hos oss blir det hästpyssel för hela slanten idag, verkning, borstning, promenader och lite uppvisningsträning står på schemat. 
Ha en riktigt skön söndag alla!!

God Morgon
Här verkar det bli en lika fin dag som i går. bara 11 grader kallt idag o strålande sol
idag ska 3åring få ha sele på sig och lite spring träning, sen får vi se vad mer det blir, men ute ska jag va och fixa med hästarna lär det ju bli. Alla får ha en bra dag.
hej hej

godmorgon. vi har haft minst -10 grader i natt, nu börjar det blåsa kraftigt.

God Morgon! Kanske en hel + grad här nere i skåne!! Min man matade hästarna så jag har inte varit ute än.Men jag fryser bara jag tittar ut!
Ska ut och rida idag igen! Underbart att rida ut i detta vädret!! Soligt,kallt,och som tur är inte lerigt!!!
Här är det minus 14 grader, fy sjutton. Och vi som ska till ridhuset sen och träna lite med Saffran och Lingon. Det blir nog 2 par långkalsonger och dubbla jackor för att kunna uthärda kylan. Jag har aldrig varit så frusen som denna vinter, kan det bero på att den kom så sent tro?
Amor vincit omnia 

god morgon alle sammans
nu har även ja klivit upp ur sängen. Men de e typ bara de :) Ska väl iväg och hjälpa en kompis att jobba lite idag tror ja. Men hon har inte hört av sig ännu. Stallet bir noig till kvällen tror ja. Eller så blir de efter lunch. inte bestämt mig än. Men som att 2 åringen ska ha medicin på kvällen så tror ja nog att ja åker ut då.
Det är -8 här nu och solen den skiner. Blir nog en underbar dag och ja tänkte ta mig en liten promenad och kolla till en gammal vän till mig så han mår bra.. Inte sett han på ett par dagar nu.
ha det bra alla
hejsvejs i vinterland :D

God morgon!
Trött och sliten. Ska försöka göra lite mat och fylla matlådorna inför nästa vecka, är så smidigt bara ta fram dem och värma och slippa laga middag varje dag.

God eftermiddag! Här är det bara några minus, men mulet. Har fått hemkört 2 rundbalar med hö och varit till samma bonde och köpt 100 kg korn, så nu klarar hästar och fårskallarna sig ett tag. Ska bara sitta och plicka på datorn och avnjuta en kopp kaffe nu. Skönt!