Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 580 ggr
JMax
0

Melodifestivalen!

Vad tyckte ni? Själv tyckte jag tjejen som gick vidare till finalalen var super!!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

KarinRendahl
0

Jaa, hon var toppen men undrar om inte The Ark var bäst i alla fall! Det känns som om det inte behövs fler tävlingar….

VeronicaP
0

Nja jag är ju inte mycket för lugna låtar , men hon var ju goo och låten fin , men tacka vet jag The Ark de är ju så jä.la super bra *S*

Cattis
0

Låt nr 2, den lugna var klart bäst enligt mig o maken. Barnen hejade på Jimmy Jansson. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

zettan
0

#0 ja tyckte också väldigt mkt om låten som tjejen sjöng var super bra. helt rätt att den kom vidare.

Hade Gamlingarna gått vidare hade ja blivit grymt besviken och kastat ut datorn Hemlis

VeronicaP
0

Ha ha ja du Jimmy Jansson var väl en favvis här hemma med för dottern *S* Hans låt heter ju Amanda och det heter dottern men och plus att han har kört hennes ponny i ett jippo lopp *S* då tvättade inte dottern vagnen på flera veckor och tömmarna blev inte smörjda på länge de heller Räcka ut tungan

JMax
0

Jag gillade inte the Arks låt då tyckte jag Amanda låten var bättre.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Sofia_Schultz
0

Jag tyckte att The Ark var asbra, om man inte tittade på dem. 2:an var jättetrist första gången hon sjöng, men när hon gjorde den igen (efter att ha fått veta att hon gått vidare) så var den typ 100 gånger bättre!

FredrikN
0

för att vara negatv så - skit är skit oavsett. Cool

dajmie
0

The Ark utan tvekan bäst,Marie tyckte jag definitivt inte om, men kul givetvis kul att hon gick vidare.

Annette
0

Är det tjejen med glasögonen ni menar? Är det läraren det pratats om? Tyvärr hörde jag inte hela.

Jag halvsov så jag såg inte hela. Men The Ark var rätt bra, tyckte både jag och dottern.

Rubiinen
0

The ark va klart bäst Glad

Cattis
0

#8 "Neggo-Fredde"! :-P

/Cattis

FredrikN
0

#12 JeppCool
. Det är så man skäms för att man betalar tv-licens för sådana här produktioner. Tacka vet jag Kenta och hans "69, try it you like it - t-shirt". Det var melodifestval detCool

Cattis
0

#13 Det missade jag nog tror jag. Inget som låter bekant iaf…

/Cattis

FredrikN
0

#14 Du vet väl vilken Kenta jag menar. Han var med i Melodifestivalen 1980 med låten "utan att fråga" och han hade på sig just den T-shirten som jag skrev om innan.

Annars så är Kenta känd för låten "just idag är jag stark".

Annars så går Detroit Rock City på 4 :an just nu. Lite bättre klass på musiken i den filmen jämnfört med melodifestivalen

Cattis
0

1980! Jisses, inte minns jag vad som var med då heller! Då var jag ju bara en barnunge på 7 år :-P

/Cattis

FredrikN
0
VeronicaP
0

Ha Kenta kommer jag ihåg när han var med faktiskt

FredrikN
0

#18 Kenta är kung

Cattis
0

#18-19 Plötsligt känner jag mig väldigt ung! Skön känsla jämfört med att annars alltid känna sig 20 år äldre än man är. :-D

/Cattis

FredrikN
0

bäst är ändå när Bengt Bedrup säget att Kenta har levt ett hårt liv och Kenta frågar Bent om inte han har levt hårdare än honom. Det hör till saken att Bengt Bedrup ganska nyligen innan melodifestivalen 1980 hade gått ut med att han hade varit hårt alkoholiserad.

Annette
0

Då känner jag mig också ung. Jag minns inget fast jag var hela 10 år 1980.

Tack snälla Fredrik, du har just stoppat min 40-års kris Glad.

PS. Stefan (min man) minns också Kenta. Han har ett ruskigt minne för musik och film ;)

FredrikN
0

#22 Det va så lite såCool. Men hur kunde det stoppa din 40 års kris?

Kenta är svårt att glömma, En redig haschpundare på melodifestivalen. Det skulle aldirg hända idag.

Kris_J
0

Tänk vad gammal jag är! Har fortfarande kvar film affischen från ett anständigt liv. Vad uppföljaren heter kanske någon yngre förmåga kommer ihåg?

Veritas odium paretFörvånad

FredrikN
0

#24 Del 1 . De kallar oss mods

Del 2. Ett anständigt liv

Del 3. Det sociala arvet

Kris_J
0

Det känns som hundra år sedan jag såg dom.

Veritas odium paretFörvånad

Cattis
0

#23 Nä, idag händer inte sånt - idag händer Lordi! :-) Det hade aldrig hänt DÅ!

/Cattis

FredrikN
0

#27 Ja det hände i Finand först.. De hade aldrig vunnit i Sverige.

Cattis
0

#28 Nä, det har du ju rätt i. Men det hade ju inte hänt där heller 1980, tror jag iaf. ;-)

/Cattis

FredrikN
0

#29 Där har du rätt, 1980 så hade väl den välmående massa i Sverige uppfattningen om att Hårdrock var djävulens musik. Minns att morsan tjafsade om det några gånger. Om att det fanns dolda budskap och skit i musiken.

Cattis
0

#30 Ja, man var djävulsdyrkare om man lyssnade på det. Black Sabbath hjälpte kanske inte till, sådana namn lade mamma på minnet snabbt och använde som "facit" för alla. :-)

/Cattis

VeronicaP
0

# 31 tur att jag är ung med bra minne då ;-)

Men visst attan var det en bra tid med mycket bra musik.. Bra fester var det med på den tiden hehe

HanniBunni
0

Det är jättekonstigt att dom samlade alla "kassa" i förra tävlingen så nu kommer många superbra artister bli bortröstade pga det programmet!  Eller vad tyckte ni?      Förresten, rätt låtar gick vidare!!!!Glad

VeronicaP
0

#33 Kan inte annat än att hålla med , standarden denna gången var klart mycket bättre än förra veckan , var flera låtar som jag tyckte om

[Anna-N]
0

The Ark- helt klart bäst! Flört

Sarali
0

Jag tittade inte…Generad