Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1592 ggr
seijsing
0

utställning 22 maj var?

På SSS sida står det att den ska vara i Nordmaling, men på Nords sida står det att den ska vara i Väddö. Någon som vet vilket som är riktigt?

Hanna-D
0

Väddö Glad Såg också att det var fel på SSS sida i går.

seijsing
0

Typiskt, jag som hoppades på Nordmaling…   Flört  Men tack för snabbt svar!

kicki80
0

vilka ska till Väddö?  

Jag funderar fortfarande på om jag ska åka med våra, det är ju så nära men jag vet inte än.

Annelie-P
0

Jag ska dit, har anmält en, anmäler kanske en till lite senare. Klart du ska åka - passa på när det är nära!!

Mini-Angel
0

Jag har anmält två st,dom kommer även att starta i Bruksklasserna som RKS har Glad

Rubiinen
0

Samma som sanna! Ska ställa ut och tävla bruks :)

Johanna-Granberg
0

Har anmält tvåSkrattande

lillolga
0

Jag har anmält 2 Cool

mille-star
0

Jag tänker anmäla 2 stycken, varav den ena även ska gå bruksklasserna!

Hanna-D
0

Har anmält 3 st. Lite sugen på att anmäla ytterligare en när det är så nära…

Annelie-P
0

Härligt att det anmäls till Väddö, vill verkligen att den blir av när det är så nära Skrattande

Charlotte-J
0

Vad är det för domare? Vet någon om det finns möjlighet att hyra box?

Amor vincit omnia Kyss

Johanna-Granberg
0

#12 Det är Ulrika Nordmark och jag tror att det skulle finnas boxar. Hör med Johanna på Skärgården, hon vet nog.

Charlotte-J
0

"13 Okej.

Amor vincit omnia Kyss

UlrikaHalfvarsson
0

Är utställningen full? någon som vet? Tänkte anmäla två stycken dit =)

Johanna Pettersson
0

Det finns gott om platser kvar så det är bara att anmäla Glad

Boxplatser finns för den som vill hyra också!

UlrikaHalfvarsson
0

#16 Vad bra då skickar jag iväg anmälningarna idag =)

Charlotte-J
0

Ponnybutiken kommer att vara på plats!!

#16 Försökte svara dig på PM men det gick inte. Maila mig gärna på kryddgarden@telia.com så jag kan skicka något till katalogen.

Amor vincit omnia Kyss

Kida
0

Vi kommer med våra 2. Ska bli sååå kul att få åka igen! Och bruksen också så klart Glad

PP
0

Jag är sugen på att anmäla till både utställning och bruks (fastän jag egentligen tycker det är fel tid för utställning då mina säkerligen inte kommer hinna fälla klart på långa vägar). Men sambon jobbar och jag har nästan glömt bort hur man kör transport… Obestämd 

Måste man ut på kurviga småvägar och hur gott om om svängutrymme är det på plats? Oskyldig

Johanna Pettersson
0

#18 Vad kul att ni kommer med Ponnybutiken!!! Jag mailar dig senare!

#20 Det beror på vilket håll du kommer från… via stockholm är det nästan bara rak väg, från Uppsala så finns två vägar hit den via Hallstavik är vädigt kringelikrokig så ta inte den isf…

kika in på www.toftingeislandshastar.se så kan du se bilder på anläggningen, de kommer öppna upp en hage brevid parkeringen för att det ska bli mer plats…

Hoppas på fler anmälningarFlört

Mvh Johanna

Annelie-P
0

#18 Perfekt - då har jag svar på den fråga jag ställde under dagens godmorgontråd. Jag vill köpa en FinalMist av dig då. Eller kanske två rentav..

#21 Anmäler en till i dagarna! Hur går det, får ni ihop tillräckligt med starter?

soderbacken
0

Jag ska anmäla en, det kan hända att det blir två. Vi har så nära så vi kan gå dit. Ska ställa upp i någon bruksklass också.Glad

Rubiinen
0

Kul att så många ska vara med i bruksklasserna! Glad

Kommer inte ihåg om jag skrev det i proppen, men det kommer vara drop-in. Agilityn kommer förmodligen gå på förmiddagen och efter lunch någon gång så bygger vi om banan och kör precisionstömkörning och riden precision. Exakta tider kommer stå i kusk/ryttar meddelandet Glad

Annelie-P
0

Det drar ihop sig till sista anmälningsdag - torsdag den 22:a!

Rubiinen
0

Jag anmälde mina två igår Skrattande