Vår lilla Dream
somnade in i natt. Hon blev nästan 3 veckor gammal denna lilla kämpen, men nu orkade inte kroppen längre.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Beklagar verkligen
Usch vad tråkigt Camilla !!!!!Beklagar verkligen!!!!

Jag beklagar verkligen Millan , hoppas att Heddan tar det hela bra . stor bamsekram till dig och din familj

vad tråkigt Milla, är verkligen ledsen för din skull
Beklagar, nästan värre när man hinner ha dom o se dom kämpa sen mista dom små liven…
Beklagar Millan, så tragiskt.
Jo det går rätt bra, men klart man är ledsen vi hade ju ändå lite hopp.
Heddan tar det rätt bra, hon är ute i hagen nu men vi har lagt Dream så hon kan gå fram till henne när hon vill och det blir mindre och mindre hon gör det.

Nej, vad tråkigt, Milla! Som hon kämpat, den lilla drömmen!
Skönt att allt verkar bra med Heddan. Kram på dig!!!

detta känns verkligen sorgligt…Tänker på er.
Beklagar verkligen!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Fasen va tråkigt!! Jag som hoppats så mycket!
Skönt att hon slipper bråka med kroppen mer nu!

Beklagar tragedin

Beklagar verkligen Millan. Som du och din familj kämpat på alla vis för att få henne att överleva. Förstår att det är tungt nu, skönt att Heddan verkar ta det bra.
Begrav henne och försök sedan gå vidare och se ljust på nästa busfrö som snart kommer till världen. Snart har ni friska fölisar som busar omkring! Kram Du gjorde precis allt du kunde för henne - glöm aldrig det. Nu får hon ro i sin lilla kropp <3
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Beklagar verkligen, som ni kämpade och hade ni och lilla fölis varit värda ett bättre öde.
Har tänkt på din lilla eftersom våra små föddes samma dag och fick del av namn lika.
Det skär i hjärtat när jag läser. Beklagar verkligen.

Blir så ledsen för er skull, som ni kämpat

Blir alldeles tårögd av att höra att Dream inte längre finns. En sådan kämpe.
En stor kram till er familj och alla de runt omkring som lagt ner så mycket tid och engagemang.
Tre veckor! Tänk att hon orkade så länge. Vilken kämpe. Ta hand om er och mamma häst nu.
Ush, så tråkigt! Beklagar verkligen. En riktig lite kämpe…
Åhhh vad sorgligt. Ni som kämpat så, ni har verkligen gjort ALLT…
Jag är så ledsen för er skull, tänker på er. KRAM

Nej vad sorgligt! Beklagar verkligen, vad fint att ni låter stoet vänja sig succesivt med att sitt lilla föl kvar ett tag hos sig.
Tror Heddan börjar förstå vad som har hänt, hon står nu sidan om och pussar lite försiktigt. Hon har Corint sidan om sig som bara står där vid sidan utan att göra något alls.
Är så fint att se även om det gör oerhört ont i hjärtat.

Beklagar.
Så tragiskt, tänker på er!

Beklagar

Sååå trisst! Jag trodde att krisen var över
! Ödet ville helt enkelt något annat…..
Beklagar verkligen men du gjorde allt man kan göra för den lilla.
Så ledsamt att läsa detta, men Ni vet iaf att Ni gjorde allt som gick att göra för Dream.
Skönt att mammahäst tar det bra.
Nu får Ni se framåt och vänta på andra små busfrön!
Beklagar verkligen , ni gjorde allt ni kunde.

Det var tråkigt och mycket ledsamt.
Usch så tråkigt, beklagar sorgen.
Nej så tråkigt! Beklagar verkligen!!

Fy så hemskt, beklagar verkligen milla.Kram

Beklagar verkligen…så tråkigt när det händer… ta hand om er och Heddan. Lovvan hälsar till sin mamma!
Beklagar sorgen Millan. Sörjer med er… 
Stall Bråna
Så tråkigt.. styrkekramar

beklagar sorgen….

beklagar verklige sorgen Milla. Som hon kämpat den underbara drömmen. Lider med dig och din familj. Ni som kämpat så oerhört för detta föl. Krama om Heddan från mig. Styrkekramar till er

nej vad tråkigt 
Jag beklagar verkligen 
Delad glädje är dubbel glädje :)
Tack alla!
Heddan mår bra och vet. som behandlade Dream på djursjukhuset ringde och ville ha in henne för att obducera så vi har precis varit iväg och lämnat henne, vi vill också veta vad som hände.

Beklagar förlusten 

mitt inlägg från i går fm fanns visst inte kvar..
men vi är så ledsna för er skull, hoppas ni snart kan få lite glädje i livet igen :)
skönt att ni kommer få ett avslut på historien också.
stora kramar.
Beklagar verkligen förlusten Camilla.
Vi har nu fått svar på obduktionen och lilla Dream var verkligen jätte sjuk.
Hela hon var full med vätska, njurarna var helt slut och hjärtat var kompakt och enormt mycket muskelmassa samt lite förstorat detta är tydligen väldigt ovanligt, Cirkulations svikt hade hon också. Kardiomyopati är diagnosen. Dock var levern fullt ok.
Det är inget som är ärftligt och det har ej kommit från någon av föräldrarna. Detta kunde veterinären skriva under på och det känns oerhört skönt att veta.

#46 Vad skönt att få det bekräftat i alla fall Millan
Tråkigt att det gick så.