Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 293 ggr
Puzzel
0

Godmorgon 12 Februari

Godmorgon alla, idag hade jag ingen lust att kliva ur sängen var mycket varmare och skönare i den än utanför, men tyvärr måste jag få iväg barnen till skola och förhoppningsvis dagis. Minsta killen har varit hemma 1 v igen pga magsjuka på dagis, så nu hoppas jag det lagt sig där så jag kan skicka honom dit, förösker undvika magsjukor så min älsta slipper vara på sjukhus som det lätt blir med magsjuka o diabetes. -7 grader har vi här starx söder om Arlanda, dagens bestyr blir att plugga, plugga lite till och sen plugga ännu lite till prov på onsdag och uppgifter som ska in, undrar ibland varför jag satte mig vid skolbänken igen *s*. Men sen ska jag iväg och njuta av en mysig stund med mysig shettis. Ha en trevlig dag alla shettis vänner och övriga.Skrattande

Annette
0

Denna vecka har maken semester och barnen sportlov. Själv skall jag storstäda församlingshemmet.

Nu är det bara några minusgrader ute, lite skillnad mot igår, då det drog sig mot nästan - 20.

Ha en bra dag!

Asagard
0

God förmiddag!

Idag har jag ledigt och ska passa på att plugga lite. Har prov i morgon, samt ett på måndag och ett på tisdag nästa vecka. Dessutom har vi börjat med köket nu och det blir så otroligt dammigt, så det är bara till å ta fram dammsugaren. Helgen var verkligen kaotisk och hela vårt hus ser ut som en byggarbetsplats just nu och mer eller mindre ett bombnedslag rent ut sagt. Snart ska hallen rivas upp också, väggen ska bort och nytt golv med golvvärme ska läggas. Golvet i det blivande sällskapsrummet och vardagsrummet (i dag matrum och kök) ska också rivas ut och läggas om. Urk.

cinna
0

Morrn, morrn

Återhämtar oss från magsjukans härjningar i helgen. Minstingen började natten mellan fre o lör. Maken fradag, jag själv i söndagsmorse och äldsta dottern sön fmSkrikandes. Behöver jag säga att tvättmaskin och tumlaren har fått göra skäl för sig…

Vädret då, 4- lite snö, halvklart. Pållarna mår iallafall bra

sammy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mina killar har lov, så vi planerade vat vi ska göra den vecka. Kanske åker skidor på Onsdag… Jag lämnade min shettisar i trädgård för att springa rund. Den har för mycket energie. Bete är dåligt. Den har haft det mycket roligt i trädgård

sanne
0

Hej

Sitter just nu på jobbet, men det är inte länge kvar nu sen ska jag hem till mina barn o pållar. Våra barn har sportlov denna veckan så pappa är hemma 2dagar, sen är jag ledig halva veckan. skönt för här har oxå magsjukan börjat gå.. Vet precis hur du har det Puzzel.. vi är i samma båt. Äldsta sonen har oxå diabetes så vi vill undvika denna hemska sjukaLedsen  nu ska jag gå o äta lite. Ha en bra dag alla !!!

AusaBausa
0

Goéftermiddag!
Vaknade 5.30 o kollade ut…SNÖ! Ingen som förvarnat mig om det. Visst älskar jag snö men har man liten tid o köra runt o lämna barn på fritids o förskola på innan man ska vara på jobbet så är det ej kul med vintervägar som inte skottas i första taget.

Dock hann jag precis. Körde in på parkeringen 7.00 o ingen hade kommit. Tur för mig.

Annars har dagen bara varit bra. Dock börjar det härja maginfluensa på jobbet nu också så man vet väl vad som komma ska. Dock bättre nu än när vi ska till Idre.

Ha en bra kväll alla!

Charlotte-J
0

Är uppe en sväng ur sängen nu för att kolla iFokus. Blev kanonsjuk igår kväll och har legat hela dagen med feberfrossa ont i halsen och värk i hela kropen. Hoppas att man är pigg och kry till söndag då det är dags för årets första utställning för vår del. Nej nu ska jag inta ryggläge igen och se om jag kan trötta ut bacillerna.

Amor vincit omnia Kyss

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Inte haft ngt i skolan så jag har hunnit med en massa annat som jag borde gjort för ett tag sedan. Även tränat lite rodd ikväll tillsammans med de andra i laget.

#7 Krya på dig!