Lycka!
Måste bara få dela med mig lite av min lycka! Jag tror nog att det är väääldigt många som är glada över sina hingstar efter gårdagen i Tranås.
Men jag och stalltjejerna var också där en sväng, coh fick med oss hem en helt underbar grabb!
Nu går Äppelbo Findus här, i en liten hage. Måste tacka Lotta för en så totallugn kille!
Brydde sig inte de minsta när vi lastade av och släppte ut honom i hagen!
Tack igen! =)
Vår älskade Felix är i skåne betäckningssäsongen 2010 han är lika go som sin far. kram
Underbart! Har du möjlighet att maila över lite bilder och info om honom? Vore kul att läsa!
Mvh!
Välkommen in på vår hemsida
Måste ju skryta lite mer! Igår va jag ute och körde Findus för första gången. Vilken klippa! Gick super, va en liten minutyrhingst som han spännde upp sig för när vi körde förbi annars brydde han sig inte ett smack!
Nya bilder kommer! :D
Igår så hade vi klubbdag på travbanan. Och Findus fick dra runt på mig.
Han skötte sig som en klippa, trots hingstar, ston och valacker som gnäggade o höll på!
Vi körde två varv på 5 minuter. Haha lite långsamt, men jag är grymt stolt eftersom det är andra gången jag kör honom, och utan kondis. Så vi tog de lugnt men det märktes att han tyckte det var kul och hade mer att bjuda på!
En kul dag helt enkelt! Lägger in ett par bilder! =)
Först en bild ifrån voltningen :P