Godmorgon 13/2
God morron!
Här sitter jag på mammas jobb och väntar på att klockan ska bli åtta så jag får gå bort och göra gastroskopin!
Förhoppningsvis hittar det nåt bra fel… =)
På e.m ska vi "leka" med lera i skolan!
Hej Sofia.
Hoppas undersökningen går bra.
Du är väl på topp till helgen??
God morgon!
Ha en bra dag allihop!
#0 Lycka till med undersökningen!
GRATTIS SARA BOFRIDE som fyller halvtant idag!
Grattis Sara!
Godmorgon!
SARA tack för senast och ett stort grattis på födelsedagen.
#0 Lycka till, jag har gjort det och kan säga som så (kl. är 8.35) att det var grymt äckligt. Men tur det finns möjligheter.
Idag står det bara skola på mitt schema, skall skjutsa barn till barnomsorg, sen är det bara att sätta igång. Idag har vi bara -3 här i Södra Dalarna, skönt. Längtar så efter sommaren.
God morgon!
Idag fyller jag 25 år! Helt otroligt att man är ett kvarts sekel… Tycker det inte var länge sen jag var tonåring 
#3, 4, 5 Tack så mycket! Hade ni bott närmare hade ni blivit bjudna på tårta ikväll…
Dags för lektion nu, kemi är ämnet…
#6 Äh, du ligger i lä, själv blir jag 30 nästa år! Men det blir inget krisande här inte, känns tvärtom bra att bli äldre.
Tack för senast Eva och Sara. Jag hade jättetrevligt.
Grattis!
#3. vadå halvtant vid 25. Trodde tjejer fyllde tant vid 20 år. 

God eftermiddag!
Äntligen kommit hem och ska värma min middag. För många timmar utan mat nu, så det ska bli riktigt gott.
Grattis Sara på födelsedagen! Ser framemot lördag :-)
#0 Hoppas det har gått bra.

God morgon säger ja faktiskt nu :)
VAknade kl 5 med värsta migränanfallet. Mådde så illa. Rummet snurrade runt i 140 och ett tag funderade ja på om man var ute på fest igår. Men ja kan inte minnas att ja var på ngn fest igår. Så det var bara att höra av sig till jobbet och medela att man inte var vid liv idag. Nu börjar de släppa lite men de bankar ngt fruktansvärt i skallen, Men ändå är ja så dum som startade upp datorn för att kolla in forumet, Suck ja blir trött på mig själv nästan. Blir en lugn dag idag. Stallet får vänta till kvällen då ja kan få lite hjälp av pappa idag.
Zettan och ja var på promenad igår. de tyckte hon var så kul. Hon bockade och sparkade bakut. Hon e så rolig. Nästan lite synd att hon är dräktig för hon e såå fin just nu. Hade velat ha henne på utställningen. Men nästa år är det hon som går gall så ja har ngn att visa på utställningarna.
1,2,5,10 TACK! För alla lycka till
Det var fruktansvärt äckligt och hemskt, värsta kväljningarna! Men det gick bra ändå… Intressant att se hur man ser ut i magen iaf ;) Kändes dock lite oroväckande när han sa "här är levern som lyser igenom… nähä, det var det inte alls det" Gulp! Men de var supersnälla och proffsiga ändå!
#1 Självklart är man på topp! Har redan börjat ladda!

#12 Jag hoppas att de inte hittade ngt konstigt? Eller att allt som skulle finnas där var på plats :-)
Jag måste komma ihåg att tvätta täckena, så inte du får rätt… :-/
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#13 De hittade inget skumt på bilderna förutom ett litet sår (typ…) i "skarven" mellan magsäck och matstrupe (?), men de sa att "du kanske ser ut så" om det…
Jag tror att allt satt rätt också, fast de verkade som sagt lite förvirrade…
Sen får vi se vad proverna säger…De tog hur mycket som helst!
Japp, de måste du
Tvätta på, tvätta på! *sjunger*