Vartofta
Katalogen ligger nu ute på Väts´s hemsida och SSS hemsida
Veritas odium paretFörvånad
ojoj måste kolla, gud så snabbt dom kommer ut
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
HÄRLIGT!
Det var verkligen Racersnabbt! :D

71 anmälda! Wow, rekord. Kul att Västfolket ger sig ut i kylan de med och visar på vinterutställning! Många fina är det anmälda också, såklart… vad annat i den regionen :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

vem är ansvarig på vartoftautställning? vart finns nummer till henne?

#5. Agneta Cederbo. Gå in på Västs sida under länken här uppe. Under kommande utställningar hittar du hennes telefonnummer.
Vad kul att det blev så många anmälningar! Det är nästan dubbelt så många som de andra åren.

Jisses vilka hästar det kommer till Vartofta, favoriten är Primrose, hon blir svårslagen, en mycket fin häst.

Ja, Primrose är verkligen fin. Jösses, vilken gallstoklass det är!

Jag har strukit min INGO i klass 5, men kommer att åka dit och titta!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Oj oj det blir en tuff utställning. 5 superfina hingstar, bara det blir jag nervös för redan nu. Sen de svarta gallstona..12 st, men vi har fortfarande inte bestämt om Natasja åker med.. vi får se,
har ju sett fram emot utställningarna, men redan nu börjar mina nerver.. hur ska det bli den 2 mars då

#10 Hmmm…. Åker du till Vartofta den 2:a blir de en lååång väntan….

#11 hihi sanne skrev nog fel dag
ska hålla hårt i henne så hon inte åker fel dag 

OOPS, säger ju det, fjärilarna har redan börjat flyga…

Det blir min andra utställning någonsin, både med häst och utan. Första gången var jag jättenervös, men inte lika mycket nu.
Inte ännu.
Denna gången behöver jag inte åka helt själv med 3 ungar i släptåg. Barnen ska stanna hemma och jag åker ihop med en tjej och hennes häst.
ja huga konkurrensen är ju stenhård. Är glad om vi inte blir sist. Har visat mina arabhingstar på tre utställningar men känner mig helt okunning….men jag tröstar mig med att detta bara är träning…inför sommaren.