Hingstbete 2010
Hingst/valack bete finns hos oss 2010 fr. mitten av maj till september. Flera grupper i olika åldrar.
Strömtråd, salt & mineraler, kupperade hagar.
Välkomna!

Jag skulle behöva bete till min 2års hingst.
Jag vill inte kapa tråden
, men även jag kommer ha hingstflock i sommar…
Räknar med att släpppa på betet i maj månad, själv har jag två ett-åringar, en tvååring och en treåring…
Vi bor i vårgårda, västra götalands län
Letar bete/lösdrift till mina ettåringar. Ju förr desto bättre. Ju närmre Linköping, Östergötland, desto bättre 
Välkomna alla till sommarbete i Nossebro i VG län vi bor ca. 3 mil från Pia (Gosa)
putt
putt
Idag har 5st ettåringar och 4st 2åringar bokat in sig betessäsongen 2010 

O jag är en av 2 åringarna hahahaha

Vill du få din ponny inkörd så kan de ordnas, kolla in mer på hemsidan och kontakta oss för priser m.m. :)
2st 3åringar oxå 
Det blir ett gäng B-ponnyer oxå 
Nu är det 5st 1åringar, 5st 2 åringar, 5 st 3-4åringar samt 2 st äldre bokade, kul, kul 
Grabbarna kommer ha så skoj!
- Vi har 4st kupperade naturbetes hagar som det aldrig har gått hästar på, enbart nötkreatur.
- En gammal vall, som nu betas.
- 3st hagar blandad naturbete och vanligt öppen beteshage.
Välkomna med er ponny/häst!
Nu är det 5st 1åringar, 6st 2 åringar, 6st 3år och äldre bokade för betet, samt 3 inkörningar.
Då var det dax för hingstsläppet nu på söndag 9 maj, skoj att så många unga killar skall få busa av sig på sommarlovet
Vi grillar korv och fikar efter släppet så jag hoppas att alla stannar kvar och att vädret blir soligt och skönt!
Välkomna!