Ytterhalls Mistral RS 400
Mistral kommer eventuellt att leasas ut bet.säsongen-07. Han är en snäll och lätthanterlig hingst som tar väl hand om ston och föl i sin flock. Mistral är SUCH och högt meriterad med flera champion, BIS och res.BIS titlar.
Ev. Intresseanmälan görs via mail till Skärgårdens Stuteri.
mail@skargardensstuteri.se

Det är en fantastiskt fin hingst ni har, Marie!
Han är så underbar, en helt fantastisk kille.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Tack! Vi tycker jättemycket om honom. Men då Plutus med största sannolikhet gör sin sista betäckningssäsong kommer vi betäcka våra ston med honom. Tycker det är synd om Mistral inte används så därför har vi beslutat att försöka leasa ut honom.

Hade det inte varit för att två av mina ston är så nära släkt med honom så hade jag gärna leasat honom för jag hade gärna använt honom till de andra två stona. Han är så fin och så har han en kanonstam ;-)
Ja det var synd för han hade nog passat dina ston bra!

Hmm … jag har liksom bunkrat upp med massor av olika hingstar denna säsong. Dom sista kom hem idag.
Synd … hade gärna använt honom på en del av mina märrar.
Ja det var synd. Intresse har visats från utlandet men vi vill helst ha honom kvar i Sverige.

Whow! Vilken vacker gosse!
Han är verkligen jättesnygg. Men, har man inga ston att betäcka, så är det ju ganska "onödigt" att låna en hingst. :-)
Ja då är det väl lite onödigt !
jättefin! stammen gillar jag, har ju tänkt att betäcka det ena stoet med Capone Fire. Skulle kunna tänka mig att leasa honom men har för lite erfarenhet känner jag och vill ju helst inte ha svart…..men läcker är han…