Schampo och glans inför utställning
Tänkte bara kolla av vad ni använder för produker innan och på utställningsdagen? Jag är speciellt intresserad av bra schampon!
Smörjer ni in runt mule och ögon? Lackar eller oljar hovar?
Har en flaska Mustang show coat hemma, är det någon som har koll på om det är något att ha? Läste någonstans att det är glitter i den, det är väl ingen höjdare att använda?
Jag använder detta schampo.
Finns pälsglans och man-och svans glans i samma märke också. Ett mkt bra märke.
Pälsglansen finns även i våtservetter också, super att ta med till tävling/utställning för den sista "finishen" innan man går in 
#1 Det schampot har jag till fuxen, det gillar jag! Men nu behöver jag ett schampo som jag främst kommer använda till en rödblackskäck så då kanske inte ett färgschampo lämpar sig, fast fuxschampot kanske passar ändå?
Det med våtservetter låter smidigt :)
Brukar använda Ekol eller vad jag har hemma. På utställningar där man får välja priser tar jag alltid schampo. Funkar bra även på skäckarnas vita. Tror inte schampot har så stor betydelse, man får gnugga och schamponera två gånger för att få dem riktigt vita.
#2 Fuxschampot kan du använda till din rödblack, det vita kommer inte påverkas.
Jag skulle tvätta med skimmelschampot först och därefter med fuxschampot.
våtservetterna är jättesmidiga =)

Jag använder Ekol schampo. Tycker det fungerar bra. Å vi har bara fuxar. Har även testat Galopp Fuxschampo. Kanonbra!
Pälsglans har jag 2 olika. Dels Foxfire. Sen ett annat. Men kommer inte på vad det heter. Ska kika på det sen i stallet!