Jippie!!
Idag kom SUCH Diplomen på de 3 ponnyer vi ansökt på. Då är det officiellt nu då. Jag är så glad för detta. Grattis till er andra som också fått era SUCH!!
Amor vincit omnia 

Vad kul, Grattis!
Vilka hästar har du fått det på?
Tack!
Äppelbo Findus, Rossmons Jackmani och Kryddgårdens Salvia.
Amor vincit omnia 
Grattis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
GRATTIS!
Tackar tackar!!
Jag har inte ansökt om denna titel förut så jag är just nu uppe i det blå, kan inte riktigt fatta att det är sant.
Amor vincit omnia 

Åh, vad kul! Grattis Lotta! 
Grattis Charlotte! och alla andra för den delen….

Stora grattiskramar

Grattis!!

Grattis Lotta!
Visst är det roligt. jag fick mina idag också.
Fem stycken egen uppfödda. Det känns bara så roligt 
Shakra, Ragazza, Prelude, Roselyn samt Nadja af Jäboruder
Vilka fina diplom det var! Det vi fick sist (var iofs några år sedan) var gult, detta var jättefint!
"Dubbelguldsdiplomen" kom idag också! Verkligen jättefina var de!

Grattis Grattis till er alla !!
Vi fick våra Such diplom också på de 2 vi hade sökt för , Madgic och Corint , första gången vi söker och på egna uppfödningar , det är ju alltid lite roligare…

Grattis alla!!
#2 Då fick både far och son SUCH.. Damit fick sitt idag oxå! KUL!!
Och diplomen var verkligen jättefina!!

Fick också mitt idag. Blev så glad. Har ju haft min Bianca ända från början då hennes mor var min allra första ponny.
#13 Ja visst är det speciellt med SUCH:et på egenuppfödda. Salvias kändes extra kul då hon är vår egen uppfödning.
#14 Kul att far och son fick sitt SUCH samtidigt. Grattis Helena!!
Amor vincit omnia 

Jag fick mina idag också, Furunäs Bonzo och Ekskogens Epona. Jättefina diplom, men bara ett liitet problem - jag har inga ramar att sätta dem i! Jag är livrädd att de skall bli förstörda innan de kommer upp.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#17. Ikea har bra och billiga ramar. Jag brukar köpa träfärgade och måla dom i den färg jag vill ha.
För Ikea har ni väl där uppe i storstan ;) Själv har jag 10 mil till närmaste…..

Grattis till alla som fått sina SUCH-diplom! Tänk vilka fina ponnyer ni har! 

#18 Jodå, vi har IKEA… Men jag vill ha likdana ramar till de andra diplomen ju. Inte för att jag fått vidare många, men jag vet inte var man får tag på likadana ramar. Nåja, jag får fixa så de ligger barnsäkert och spillsäkert… Barn har ruskigt långa armar när de inte ska röra. :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#20. Då köper du naturligtvis ett helt lass nu, så du har till framtida bruk
.
Grattis allihop!
Vi kör våra i plastmaskinen, efter det tål det "allt". Vi sätter upp dem med häftkuddar på en vägg i stallet.
Idag kom Tigers och Back To Square One´s diplom. jättefina.

#22 Vi ´gör likadant med våra diplom , skönt med en mamma och pappa som har en laminator *S*
Även jag fick mitt SUCH dilpom på Kontura idag, kul

Vi fick också Risegårds Serenas SUCH diplom i går.Jätte roligt 
Grattis till alla som fått SUSH-diplom!!!

Grattis allihopa till era fina Diplom!!!