GOD MORGON 15/2
God morgon alla pigga
. Uppe med tuppen som vanligt här på vardagarna. Ganska mild morgon 2 plusgrader och de ser ut att vara uppehåll ute. Nu ska ja strax till jobbet och jobba mina 4 timmar. Får besök av syncentralen idag som ska komma och kolla över min arbetsplats och min arbetssituation. KAn bli kul.
Ingen träningsvärk efter träningen igår yippie
.
Det blir stallet i eftermiddag. Tänkte se om ja kan börja trimma på Valerie lite. De börjar ju närma sig Vartofta nu och ja är nog lite nervös tror ja. Undra hur det ska gå. Första utställningen i Sverige för henne så de ska bli lite kul.
Nu måste ja skynda mig till bussen. Men ha en bra dag allesammans. kramar

godmorgon. sista dagen i skolan idag sen har jag lov i 10dagar.
godmorgon alla! =) vaknade med feber o hosta… min lilltjej på 5 månader har oxå börjat hosta… fy fasiken alltså…
Åh så utställning på söndag i nyköping.. d ska väl va tusan att man inte kan åka för man blivit sjuk…
Så nu blir d till o hålla sig inne o försöka bli frisk..
…hoppas mina hästskötare orkar komma ner o hjälpa mig nu när ja blivit sjuk…
Ha en bra dag alla andra som e friska! =)
Morgon
Tenta idag 8-13 och det känns inte bra
Men i övrigt är dagen rätt trevlig, har ju träning ikväll =)
Sen ska jag väl ta och förbereda mig för kursen som börjar imorgon samt städa, diska och tvätta, rätt full dag, alltså ^^'
God morgon!
Hoppas alla hade en trevlig alla hjärtans dag i går! Själv så kunde det inte bli bättre!! Jacks mamma fyllde år så vi hade kalas med tårta och allt! Jag fick en jättefin pressent, Sex and the City dvd box "Sko lådan" med alla sässonger!!!
Så nu har man lite å titta på!
I dag är det stor möte. Med tacos och bowling i kväll, ska bli trevligt. Synd bara att man suger i bowling, men man kan ju inte vara bra på allt 
Ha en bra dag alla shettisvänner!!
Delad glädje är dubbel glädje :)
God morgon
Allmänt seg, blev alldeles för sent i går! Tur att inga direkta "måsten" finns i dag, än har jag bara hunnit fodra och släppa ut hästarna…

Morrn morrn … …

God morgon!!
Här ska jagas dammråttor idag….:/
Men sedan blir det lite trevligt hästpyssel
Och i em. kommer vår Vet. för att vacc. några av pållarna.
Ha en bra dag alla!!

Go morgon !!!
Här är allt lugnt idag, vi har sportlov denna veckan och det känns skönt. Idag ska hela familjen till knalleland (stort köpcentra) och shoppa lite. Barnen växer ju ur sina byxor på noll tid.. sen blir det väl lite pyssel m hästarna i em. Ha en bra dag allihopa.
sanne
#4 Njut av DVD-boxen, den är kanon…hade själv " Sex and the city - maraton" med en del tjej kompisar för några helger sedan.
God morgon!
Sitter på jobb och just nu har vi frukost. Håller på att testa fram lite nya halskragar till mig, för att skona min nacke för värk. har fått chefen att testa lite ideer, hoppas också att jag ska få klart mitt nya täcke, en liten ide som kommer från utställningshundarna som förhoppningsvis ska få pälsen att ligga snyggt och prydligt utan att hästarna ska bli super varma. Hoppas jag hinner testa nu till helgen.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God morgon. Var inte mening att vakna tidigt men vaknade helt utsövd.SKÖNT. Ska jobba inatt, ska bli riktigt kul,de jag jobbar med är kanon och ibland undrar jag om vi har roligare än gästerna.en vecka till scandinavium nu :). Har fått fribiljetter från en kompis. Ha trevlig dag.