Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1477 ggr
andaloce
0

Amma finnes

Nu inatt så miste vi vårt fösrsta och enda föl i ett felläge.

Så nu finns det en amma i Hälsinglad ifall det finns något föl som behöver en "ny" mamma.

Cattis
0

Jag beklagar, verkligen ledsamt! Gråter

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Charlotte-Aveback
0

Beklagar er förlust.

Gosa
0

Vad sorgligt, jag hoppas mamma häst repar sig.

Hanna-D
0

Så sorgligt, beklagar.

VeronicaP
0

Beklagar er förlust och hoppas att mamma häst repar sig fort.

Petra-Stark
0

Beklagar.. Fasiken vad tråkigt det är när det inte går som det ska..

susanne-s
0

Lider med er och stoet! Gråter

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

helenep
0

Beklagar

andaloce
0

Stoet mår efter omständigheterna bra, var nära att mista dom båda men det ordnade sig till slut tack å lov.

Nu ska hon iväg på sköljning i em eller imorgon fm, väntar på att veterinären ska ringa för en tid.

Efter denna eviga väntan och längtan Gråter, dessutom både mitt och stoets första fölning. Lider verkligen med er andra som får vara med om samma sak.

[Anna-N]
0

Beklagar

exitingsvillemo
0

Beklagar verkligen, så hemskt när detta händer Gråter

PetraJ
0

Beklagar

Turgubben
0

Så tragiskt anna, lider så med dej/er Gråter

zettan
0

lider verkligen mer er. Beklagar förlusten och hoppas mamma häst repar sig bra.

Pyttis
0

Så tragiskt, vet så väl hur det känns. Skönt att mammahäst iaf är på bättringsvägen, är trots allt viktigast!

ThiffannyJ
0

Beklagar.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Trine
0

Beklagar verkligen!

, vet alltför väl vad du går igenom,hade ju ett ännu allvarligare felläge på min Crispa men tack o lov är hon pigg och klarade sig.

Krama Zanette från oss..

andaloce
0

#17 ja jag hörde och läste om det! fy så hemskt det är! Skönt att även Crispa klarade sig. Verkligen tappra tjejer.

Nu har vi varit och sköljt stoet och det var verkligen välbehövligt, efter 6 påsar så var vätskan fortfarande ljusröd. Veterinären erkände idag att han var nära att ge upp inatt, så jag är glad att Zanette klarade sig till slut.

Annelie-P
0
jojjehanna
0

Beklagar

Hanna-D
0

#18 6 påsar är inte så mycket efter en komplikation, tror vi sköljde mitt sto med över 30 påsar (dock inte samma dag) förra året… Hoppas verkligen stoet klarar sig utan komplikationer.

andaloce
0

#21 ush ja, det minns jag fortfarande! Läste om det då och såg bilderna du la ut på det. Då förstod jag inte vad en sköljning var och varför man gjorde det, men nu vet jag! Jag hoppas att det räcker med en sköljning för vår del.

Man har iallafall blivit några erfarenheter rikare på grund av detta, om man ska se nåt "positivt" i det tråkiga. Alltid lär man sig nåt!