Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 462 ggr
Ellen89
0

Alla hjärtans dag!

Det är idag, den 14 Februari! Inget speciellt har hänt mig…

Vad ska ni gora idag??

Anette
0

God Morgon!

Önskar er all en riktigt härlig

Alla Dag!!

Annette
0

God Morgon!

Instämmer i hälsningen om en trevlig Alla Hjärtans Dag.

Sonen har köpt en chokladask med hjärtan i och lagt i brevlådan till en tjej han tycker om. När dottern (6 år) fick veta det skrev hon ett brev till en kille som hon gillar. Om kärleken beror på att killen enligt rykte var ute och red med sin mamma en dag har jag inte fått klarhet i. Hennes ömma känslor för pojken i fråga började när hon fick veta detta ;) Det är ett sött brev, rosa med ritade hjärtan. Hon har även skrivit "puss" 3 ggr och ritat av sig själv, med väldigt röd mun. På baksidan står det "från din flikvän". Den pojken får nog myror i huvudet när han skall lista ut vem detta brev kommer ifrån. Ungar är gulliga. Så idag har Stefan fått order om att skjutsa henne, så hon kan lägga brevet i killens brevlåda.

SannaHolmgren
0

Jag fick en "allahjärtansdagmus" av min dotter i morse, som hon gjort på fritids.  Så roligt att få grejer av barnen!  Annars händer inte mer här än att det spökar en magsjuka i familjen. Undrar vem den drabbar härnäst…

Tigrou
0

En stor alla Hjärtansdag Kram till alla på forumet Ta hand om er.

#2 Barn är allt underbara jag väntar med spänning den dagen då Leo får ett kärleksbrev. Men det dröjer nog några år till. Fast han gillar allt Maja på dagis det är nog hans favorit tjej (efter mamma förstås)

Charlotte-Aveback
0

Ha en bra Alla Hjärtans Dag allihopa och var rädda om varandra!

CamillaAndersson
0

Jag ska fira mitt färska körkort (12/2) med att åka upp till brukshundsklubben och träna en stund med vovven.

Sedan blir det en bit god mat (vi hittade en julskinka i frysen Skrattande) och glasstårta a' la Vienetta eller vad den nu heter. Gott ska det nog bli iaf :)

FredrikN
0

Nego Fredrik här igen. Ännu en dag som köpmännen har hittat på för att vi ska handla ännu mer. bättre att skänka lite pengar till de som svälter än att köpa choklad för de.

Lauth
0

Trevlig alla hjärtans dag på er alla.

Har precis varit ute och köpt fin choklad till min kära pojkvän och nej jag skäms inte ett dugg för det =)

Ikväll så är jag bjuden på resturang, det är allt jag vet. Har fått skarp order om att vara i tid… Ingen aning om vart vi ska eller nåt, men trevligt blir det nog.

sammy
0

Har en bra alla hjärtensdag. Min började dåligt. Jag brutade min ten.:(

Asagard
0

Härligt med Alla Hjärtans dag! Här är vi lediga båda två idag och sitter och väntar på att barnen ska komma hem från skolan, så vi sen kan ut och åka lite släde och rida!!

Annars blir det fin middag ikväll och massor av mys och kärlek. :-D

zettan
0

stor ala hjärtans dag kram till er alla :)

PÅ jobbet fick vi bakelser idag. hihi de var jätte gott. Berättade hemma för mamma och hon tyckte att ja skulle snott me en hem. hmm tänkte ja hon får allt köpa sig en egen Glad.

Nu ska ja strax åka ut till pållarna och ge dom varsin alla hjärtansdag godis:) Då blir dom nog glada.

TildaLinge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha en bra alla hjärtans dag !!

UlrikaHalfvarsson
0

Ha en bra alla hjärtans dag…

Murre_Uddiz
0

Glad alla <3 dag alla! ;) Jag har vart i skolan och nu sitter jag typ här.. 8P

FeliciaS
0

Jag har ridit Shettis idag :) Wiiie..

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Celma_jojo
0

Glad Alla Hjärtans Dag!

FeliciaS
0

Ja, detsamma allihopa!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

AnTeX
0
steffy
0

12#  nice shettis

VeronicaP
0

Ha en bra fortsatt alla hjärtans dag (senkväll ) *ler*

Linnah
0

Jag tänkte mest vara bitter på alla hjärtans i år, förra året blev jag dumpad dagen innan så jag hade inget hopp om i år heller. Jobbets gelehjärtan gör knappast någon gladare. Men det blev riktigt trevligt till slut ändå. :)

Hoppas att ni andra också hade en bra dag!

HanniBunni
0

Sonen fyllde 7 år igår och av någon anledning är det vad man tänker på! Köpa tårta .fixa det och fixa ditt!! Ja men min man kom hem och gav mej en stor kyss och en stor ros så lätta stressfaktorn en aning iallafall!!Glad

Milla
0

Här var det också en rätt så trevlig dag, kvällen var väl mindre trevlig. Stalltjejerna slogs om vem som ska följa med på lördagens utställning,men efter mycket om och men så ordnade allt upp sigGlad

Fick en super fin bukett av Christoffer samt en alldeles ny sladd till min dator så nu har jag kontakt HELA tidenSkrattande

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se