Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 658 ggr
Fiona
0

shettis riks

tänkte åka till riks nästa år men de är väl på gotland? Är de någon som har  någon aning om hur mkt de kostar att åka över färja dit och om de finns nån stans att bo?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

CarolaCarro
0

De är något som dom håller på å fixa med färja å sånt. boende går säkert och ordna

Annette
0

Håll utkik här så får du info löpande.

www.shetlandsponny.se

Malu
0

V. 32 o 33 blir intensiva veckor på Gotland! Medeltidsveckan,ShetlandsRiks,Ponnydubbeltrav på Visbytravet och SM i körning…ni kan väl inte undvika att åka till ön då?Flört

VeronicaP
0

mm som sagt syrran ska dit och tävla med sitt russ så hon hoppas ju att hon ska kunna klämma in utställningen med *ler*

Fiona
0

okej tack:)vill erkligen åka dit:P Vad för körning är de SM i ?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

CarolaCarro
0

Är dubbeltravet denveckan med?? Dehar inte ja hört något om och ja tävlar.. ?!"

Asagard
0

#5 "Vanlig" körning (dressyr, precision och maraton). Ute på Bunge och så klart de bästa körhästarna med. :-)

Vi har stall och boende, men så bor vi nästan 20 mil från utställningsplatsen också, så det blir en lång resa från oss. :-/

Asagard
0

#6 Jag vet inte, men det är det säkert. Det brukar väl ligga runt v. 31-32 om jag inte minns helt fel.

CarolaCarro
0

#8 De är ju olika från år till år.. Och varken propparna eller dagarna är ju klara än.. Vad dom sa på mötet iaf.

Malu
0

På GRTK:s allmänna möte i tisdags hade det tydligen sagts att dubbeltravet är 10-12 augusti.Men det återstår att se,propparna är väl som sagt inte klara än.Läs kommande info på  www.grtk.se.
Om SM:et kan ni läsa på www.bungehastcentrum.org
#7 det är inte mer än drygt 10 mil till Fårö från ditt,men 20 tur o retur då.
Stallplats har jag också om någon önskar.

Asagard
0

#10 Nja, okej, jag kanske tog i lite. :-) Till Fårösund från Burgsvik är det väl typ 15 mil eller något om jag inte minns helt fel?? Och det är inte mer än 3-4 mil till Burgsvik från oss och sen ska man ju över till Fårö också och så misstänker jag väl att det säkert är uppåt Sudersand som utställningen kommer vara? Eller vet någon exakt VAR utställningen kommer att hållas??

Fiona
0

vart på gotland kommer riks va ?

Jenny

Annette
0

# 12. Fårö.

AnTeX
0

på fårö kommer en av mina lärare ifrån;)

Mmia
0

Hinner man åka till Gotland fr.Oskarshamn på Fredagen kl21,10 och sen komma över till Fårö.

Hur går färjan dit och var kommer stallplatser och boende vara ?

Kommer det vara på Fårö eller på själva Gotland ??

Asagard
0

På sommaren går båten 1 gång i halvtimman, dygnet runt, så det är inga problem.

tombo
0

boende får ni vända er till anders ordförande shetland gottland han har abbonerat hela vandrarhemet så det får man boka hos honom änmälningarna går genom janette stark jag har bokat allt redan bor ca 25 mil från nynäsham kostnad med boende +färjor bränsle biljetter blir för mig med fyra st mellan 5000-6000 kr ganska dyrt men vad gör man inte för att vidga sina vyer mvh tombo