Många anmälda hingstar...
I år är 160 hingstar anmälda jämfört med 126 förra året. En ganska rejäl ökning. Nu vet vi iofs inte hur det ser ut på shetlandsponnysidan än.
Kul att många väljer att visa fram sina hingstar ändå!
Ska bli spännande och se vilka hingstar som är anmälda. Synd bara att man inte kan vara på plats och se dom också 
2 shetlandshingstar totalt på de listor som har publicerats, tycks vara allt.

#2 Men på de listor som finns ute är väl bara Gotland öppen för shettisar? Och där brukar det ju inte vara så värst många som visas.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Ja kanske det men det var i alla fall lika fullt endast 2 shettisar totalt..
Till Grevagården den 15 april är 44 shetlandshingstar anmälda.
Ej tidigare avelsvärderade
15 st treåringar
13 st fyraåringar
5 st äldre
Redan avelsväderade eller tidigare föruttagna
11 st
Fyra hinstar importerade från Holland, en från Danmark och en från Skottland
Borde ha skrivit att jag skrev av uppgifterna i Ridsport
#5 Såg också det, kul att det blir ganska många som visas!
# 7 Tycker jag också.

#8 och 7 Ja så man får något fint att titta på, tycker det är bra att det visas många hingstar, jag vill eg även titta på lördagen när det är welsh men man kan ju inte hinna med allt.
Finns det någon anmälnigslista eller katalog ute som man kan titta på innan hingstpremieringen? Jag skall åka dit och titta, men vill gärna har katalogen i förtid så att man kan läsa in sig på vilka som är intressanta.
Eller är det hemligt ….
Häls Madde
PS Kankse är lite tidigt… men om så är fallet vill jag i allafall veta var jag kan beställa katalogen.
#10 Tror nog att katalogen kommer att finnas både här och på SPAFs hemsida så fort den är klar.
Skicka ett mail till SPAF och hör efter kostnad för katalog +porto. Betala in och sedan kommer den med posten när den är klar.
Veritas odium paretFörvånad
# 11 # 12 TACK SÅ MYCKET!