Lycka till!
Skickar ett stort Lycka Till till alla er som skall ställa ut i Önnestad i morgon och i Nyköping på söndag! Vi väntar med spänning på resultaten! 
Ha det så kul och kör försiktigt!

Här håller vi tummarna för er som ska dit
speciellt till en god vän med fina hästar…

Jag tänkte ju åka till Önnestad och bara vara Publik och föhoppnningsvis få ett och annat fint kort på en del hästar..
Tack snälla ni,börjar känna nerverna nu. Pha Veronica jag behöver håll hjälp så du kommer att få jobba vänta du bara
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ha ha men Millan då … Hoppas där är gott kaffe och goda mackor eller nåt sådant ;-)

Tack Charlotte och alla andra det behövs verkligen börjar bli måttligt nervös *ler*
Men men det ska bli jättekul i Nyköping och lycka till Ni som ska till Önnestad

#2: Vi har två uppfödningar med i Önnestad. Skulle du lyckas fånga dem på kort så får du gärna höra av dig! 

#6 Yapp lovar det ..
och på tal om att höra av mig så , har jag frågat runt lite om eran lilla *ler* hade jag inte haft så många själv *S*

Jag står i valet och kvalet om jag skall ta med Bonzo eller inte på söndag. Han är fruktansvärt fet… Men står domaren på lååångt håll ser han faktiskt riktigt snygg ut. Det är när man kommer nära och ser hans rygg, som man inser hur mkt hull mannen har. Men å andra sidan, lika bra att ha honom med. Vi kan ju alltid lägga en duk på ryggen och ha honom som fikabord… Jag bestämmer mig i sista stund tror jag. Det vore bara så roligt att ta med honom, han är så cool att ha med och han är lätt uttråkad hemma på alla dräktiga märrar som struntar högaktningsfullt i honom och hans busvisslingar. :-)
Det är ju tur att han fått sitt SUCH redan, för det vete tusan om han skulle kunna meritera sig för ett som han är nu. 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#8 Cattis du blir nog inte ensam med "trivselvikt" på din pålle 
Jag har med mig en som hade behövt några kilo mindre, men jag hoppas på att hon ska skaka bort lite i transporten på vägen dit.
Eller får vi skylla på den tjocka vinterpälsen.

#9 Jag tror det blir svårt att skylla på pälsen i hans fall. Men annars kanske han kan extraknäcka som mobilt skrivbord åt domarsekreteraren? Du ska få se på söndag… :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#10. Ta med honom, jag vill se honom!

Lycka till, alla utställare!
Lycka till alla ni som ställer ut i helgen!
Tyvärr blev det inget för mig.Zaffran har fång. 
Kommer dock till Önnestad o kollar på pållarna o fotar lite jag också…

Lycka till, allihopa!