God morgon 17 jan
God morgon alla
Idag blåser det jätte mkt här. Men en så länge inget regn. Ska strax åka till hästarna och kolla till dom. Blir inte så länge i stallet idag. För min bros son fyller 1 år idag. Så de blir kalas med tårta och kakor
. Mums vad gott det ska bli. Lycka till alla som ska ställa ut hästar denna helgen.
kram

God morgon
Här är det "som vanligt" förutom att vi har plusgrader idag. hästarna står och mumsar hö och vi ska ha gäster ikväll så idag står jag väl i köket…
Ha en bra dag
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

God förmiddag!
Spenderade morgonen i stallet och nu är det dags att städa lägenheten. Mamma kommer hit i eftermiddag och det ser jag verkligen fram emot. Imorgon är det dags för årets första vinterutställning för vår del och det ska bli jättekul :o)
Hoppas alla får en bra dag idag!
God förmiddag. Sitter här och ser på nyhetsmorgon. Sambon har åkt iväg för att kapa upp mer ved, då den är slut här hemma. Barnen är hos kompisar och jag har ett hus framför mig att städa. :'-( Så, jag misstänker att det bara är å sätta igång.
God morgon!
Ska snart åka iväg till stallet och börja fixa iordning hästarna inför utställningen imorgon. Vad kul det ska bli!! 
Måste bara vänta på att Fia masar sig upp ur sängen…så då hinner man sitta här en stund först. 

God morgon!
Blev morgon mkt tidigare än vad jag hade tänkt mig. Inte så mkt som står på schemat idag mer än fest ikväll. Får se om jag ev ska med till Nyköping i morgon och då bör jag även få pluggat lite på det som ska redovisas och diskuteras på måndag.

God morgon!
Har nu på morgonen fått iväg Freja till en friidrottstävling och Erik till en fotbollsmatch. Väntar själv med spänning på resultaten från Önnestad! 
Ha en bra dag allihopa!
Fortfarande sjuk och har hostat sönder rösten så jag låter som en fjortis i målbrottet eller nåt ;-) Snoret rinner och jag undrar jag hur mycket snor man kan producera?
Jaja, imorgon är det i alla fall dags för årets första utställning och det ska nog till något mer drastiskt än en förkylning för att jag ska stanna hemma ifrån den.
Ha en bra dag!!
Amor vincit omnia