Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1145 ggr
runas
0

Ungsto önskas låna

Är ev. intresserad av att låna/ta på foder för senare köp ett lovande ungsto 1-2 år med full stam/stamboksberättigad och fullt frisk med färg för utställning, bruks och senare avel. 

Har Ni något Ni skulle kunna tänka Er att låna ut så hör gärna av Er till mig på mail runastuteri@msn.com eller via pm här på forumet.

Kan garantera gott hem med mkt utevistelse, bra omvårdnad och vettig sysselsättning.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

runas
0

putt

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Miica
0

Russ är inte av intresse va?

runas
0

NäSkrattande, standard shettis ska det va!

zettan
0

hue länge ´hade du velat ha på foder i så fall innan köp? Har ett lovande 1 års sto som jag helst hade velat sälja. Men beror lite på hur länge du vill ha på foder först, kolla in min hemsida för mer info. www.stuterisango.se

runas
0

Kanske bör precisera mig lite mer…söker alltså ett sto som EJ är svart eller fux, fast fux kan gå om stammen är den "rätta".

Önskar ha på foder iaf 6mån innan ett köp.

runas
0

putt

Trine
0

Vad är "rätt" stam för dig med en fux då? OskyldigHar ju ev en, fast hon är ju ingen unghäst längre,7 år.

MadeleneJansson
0

Jag har en svartskäck jag kan tänka mig att låna ut. E Jozo ue. Amigo - Hambo. Fölmönstrad av Morgan Johnssonmed 40 p. Visad som ett -åring med 36 p Hon heter Ljungbackens Fenella. Jag har ingen hemsida, men du får gärna ringa eller maila.

madelene_udd@yahoo.se 0325-627416 el 070-3911002

Häls Madelene

runas
0

Letar fortfarande…

runas
0

putt

runas
0

putt, villig att åka långt för rätt ponny