Melodifestivalen
Ha de 2 bästa gick klart vidare , Jag bara älskar Måns och Sebastian 

JA och jag älskar Magnus Carlsson!

Nä han var inte så bra , fast hellre Magnus än Nanne hennes låtar låter ju nästan alltid likadant..
Här trodde jag att jag hade lyckats undvika skiten.. men ungarna kom på runt 20.30 att det var melodifestivalen. Så då åkte skräpet på.
#1 du låter bli Magnus för han är min
Snyggare karl får man leta efter.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#4 Nej du mig skrämmer du inte
, men jag håller med

#4 och 5: Ni är inte kloka någonstans! :-) Han är sliskig ju…
#4 Milla: Man behöver inte leta vidare länge, bara gå till närmsta ICA (tex) så är nog första bästa karl snyggare :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Håller med, Magnus är en liten läckerbit, tänk om man kan göra om hans tänkande, skulle lägga in en stöt direkt. Pust. Maria.

#7 Men Maria, isch på dej! :-) Fast det är klart, lite lammkött kanske du skulle vilja sätta gaddarna i? :-D
Det är väl tur att han är intresserad av karlar, annars skulle ni väl hänga efter den stackaren som iglar :-P
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#9 Lita på det!

Herre jösses, Magnus kan ni behålla för er själva. Bara ni låter bli Kevin Costner när han spelade Robin Hood. (Nu vet jag inte hur han ser ut)
Jag tittade inte heller på melodifestivalen.
Här inne verkar det vara karltokigt värre

Håller med nummer 11, Kevin costner i Robin Hood är inte att leka med, man skulle nästan behövt en haklapp när man ser den filmen.
Usch otvi för Magnus Carlsson men Sebastian är grann men med andra kläder, Fy som han såg ut! Måns är helt okej också…
#6 jösses här på vår ica finns det bara en gammal gubbe som är sliskig värre
Nä tacka vet jag Magnus………………..
Uj uj nä ska vi gå utomlands så får det allt bli Jonny Deep.
Hm nä man får vara nöjd för den karlen man har
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Bara jag som gillar Nanne?! (dock kanske inte för hennes utseende, utan snarare för hennes fantastiska röst och energi!)
Tycker ni ska ta er till Vallentuna, för Cattis har rätt. Det finns massa snygga killar som springer omkring på ICA där! =P