Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 1409 ggr
AnnaLundin
0

hingst-avelsvärdering hösten -10?

Jag letar efter datum för höstens avelsvärderingar, finns detta att läsa någonstans?

Jag skulle behöva veta det redan nu, för att kunna boka jobbdagar utan att det krockar…

ThiffannyJ
0

Jag hoppas att det är den 4-5 september, för då har jag tagit ledigt…

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

VeronicaP
0

Det är i Värnamo på lördagen och Köping på söndagen , om jag bara kunde komma på vart jag har sett de någonstans ..

MadeleneJansson
0

Gonk…. I en annan tråd här på iFokus!

VeronicaP
0

#4 haha se där , tur att någon har koll ;)

AnnaLundin
0

#2 - tack!

(fast tänk om det kunde komma ut offentliga uppgifter om det också, jag begriper inte varför sånt ska behöva vara så bedrövligt hemligt! Det blir så himla jobbigt för os som behöver planera långt före…)

AnnaLundin
0

Jag kunde inte hålla mig nu så jag mejlade till SPAFs kansli. Detta är svaret jag fick:

_"Jag har skickat propp mm till webmastern för ett tag sen men jag ser att det inte kommit ut.
_Prem. är 4/9 i Hallstahammar och 5/9 i Värnamo."

Det var alltså tvärt om med dagarna mot vad som nämnts innan i tråden, kan ju vara bra att lägga på minnet!

VeronicaP
0

Amen va *** rent ut sagt , fattar inte varför de ska ändra det , då kanske det inte blir någon  premiering för oss i år igen …

FAttar inte varför inte shettis folket bryr sig om att det finns något som heter Derby och som är väldigt stort inom ponnytrav och det är de som är våra största köpare ….

PP
0

Själv blev jag nöjd med helgens fördelning, då stopremieringen i Örebro län är förlagd till söndagen.

VeronicaP
0

#8 tycker faktiskt ändå att shetlandsföreningen får försöka ha lite koll på evengemang . Är det uppsamlings premireing ? för det är ju rätt sent

VeronicaP
0

He he jag svor i kyrkan och då är det bortaget ,. så då skriver jag vad F-N i stället då :P Sen kan jag ju tycka att går man in och ändra i texten så ska värden göra ett litet inlägg att den har ändrat …. för det ordet som är borttaget skrev jag inte ut ens svordomen utan jag hoppade över någon bosktav ……………….