Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 1059 ggr
yozhie
0

Ponny köpes

Vuxna tjejer letar ponny att bruksköra och träna med. Finns även duktiga småtjejer som rider! Hos oss finns underbara hagar, 5 shetlandsponnykompisar, massvis med kärlek och pyssel, fint stall och allt annat en ponny kan tänkas önska sig!

Om ponnyn är äldre, eller har något mindre problem gör  inget! Har inga krav förutom att den inte bör vara större än B-ponny, inte hingst samt gärna 4 år eller äldre.

Har du ponnyn för oss? Tyvärr är vi inte så rika, men hemmet väger kanske upp?

sjofreden
0

Hej !

Jag har en jättehärlig shettiskille född 2005 till salu

Han är ca 100cm hög, fullstammad. Jättesnäll i all hantering. Inkörd men kan bli lite ivrig i sällskap med andra då han tävlat trav. Han är även lite riden men ej utbildad.

Otroligt söt och utvecklingsbar. Aldrig varit skadad/halt. Har pass och är chipmärkt och vaccinerad. Fång och exemfri. Har stått både stallad och gått på lösdrift. En fantastisk ponny som kan bli det NI vill!

Vi säljer honom endast för att min familj behöver en paus från hästar och vi kommer att flytta till stan under en period.

Säljes med viss utrustning.

Han finns i Eskilstuna

Bra hem viktigare än priset i det här fallet

Maila/pm för mer info!

yozhie
0

Åh, det låter ju som en jättetrevlig kille! Eftersom jag är helt ny på den här sidan, så vet jag inte riktigt hur jag ska göra för att maila dig eller så, så jag ger dig min mail här, så kan du väl maila mig, så skickar jag ett mail tillbaka sen och berättar om oss, vårt stall osv.

jossan80@hotmail.se

Ser fram mot mail!