Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 830 ggr
AusaBausa
0

utseende

För att känna igen er på utställningar så är det ju lättare o lägga in en bild på sig själv på sin egen sida eller på denna tråd…

Kom igen nu!

Cattis
0

#0 En del av de som har egna hemsidor har ju lagt ut bilder på sig själva där. Många har ju ngn slags "presentationssida" av människorna på stuterierna.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

RebeckaSvensson
0

Visst hade vi en sådan här tråd innan också… Ska se om jag hittar den. Annars kan man ju alltid lägga ut nya bilder här :-) Kul om man kan känna igenom folk på utställningar, för själv har jag väldigt dålig koll på vem som är vem.

AusaBausa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är då jag….

Tycker det mest varit deras hästar som visats på bild inte ägaren….men får kolla bättre…

VeronicaP
0

Jo men visst var här en sådan tråd innan med bilder , fast inte alltid man ser sådan ut på utställning som på bilderna så man kanske borde lägga ut en stallbild på en och en *party* bild hehe

AusaBausa
0

Det blev partybild här, för annars är jag alltid själv i stallet så då blir det inga foton…

Hittade den gamla tråden o puffade upp den.Hade tom lagt ut foto där med!?! Hjärnsläpp eller? men men sån är jag!Skrattande