Årsmöte i Kristianstad
Ngn som ska på årsmötet i Kristianstad av syds medlemmar???
Jepp
funderade på o åka dit men känner inga, men er har jag ju träffat iallafall!
Vad hette hingsten ni skulle ha hos er i år?
Vi ska ha Dusol och Stjernens Patrick

#2 Du är hjärtligt välkommen fast du inte känner ngn! Perfekt tillfälle att träffa flera av Syds medlemmar ;-)
Jag ska till mötet.
ja jag tänkte det ockås men är ju inget stuteri med massor av shettisar mer hobbys men tycker ändå det hade varit intressant. Tål att tänkas på. Ska se om det går att lösa m barnpassning om gubben jobbar. Nära o bra iallafall!

#6. Man behöver inte vara uppfödare får att gå på årsmöten, det räcker att vara medlem. Det är nog bara bra om det finns lite olika kategorier reprensenterade.

#6 Precis som Annette skriver så behöver du absolut inte vara uppfödare. Årsmötet är till för att alla medlemmar ska komma och framföra sina åsikter och höra vad styrelsen har för förslag. Hoppas du kan komma!
#3 Jag funderar på att åka så om du vill kan vi ha följe om vi bor i närheten av varandra så att säga
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ja det hade varit trevligt men du kommer från väst o jag kommer öster ifrån. Ses kanske där!!!
aha ok ja då ses vi där.
Finns det några från Landskrona trakten som ska dit så kan vi samåka. Hör bara av er.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Eventuellt så kommer jag.
fler som ska dit?
Kan jag ordna med bil så kommer jag

Jag ska nog också dit - ska bara ordna barnvakt. Milla - vilket håll kör du? Jag kör förbi Åstorps-hållet (väg 21). Passar det så kan vi samåka =)