Visnings kläder
Det står ju i reglerna att man ska ha snygga kläder o typ jumpaskor o visa häst i… men vad tycker ni e snyggast?
KLubbjacka o sånt?
Jag tycker det e skitsvårt o veta vad som e snyggast o visa upp häst i…

Jag brukar försöka ha vita byxor och vit tröja på mig. Men ja tycker de kan vara lika snyggt att visa i svarta byxor och en vit skjorta. Helst inte några andra färger för min del.

Jag brukar ha som tumregel att på hästar med mycket ljust (och framförallt ljusa ben) så har jag mörka kläder, och tvärtom om hästen är mörk. Det är för att framhäva hästens färg även när jag står bredvid, samt för att domaren ska kunna se hästens ben ordentligt när den rör sig.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
jo det ser så proffsigt ut med vita kläder faktiskt..!

#3 Jätteproffsigt - tills man råkar skita ner sig! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#4 om man blir smutisg är det ett tecken på att man jobbat
psst ska man visa många kan man ta med ombyte. Eller göra som ja ha överdragsbyxor som ja tar av precis innan ja ska in i ringen
Jag har i 99% av fallen vita kläder. Tycker det är snyggast.
Håller mig också till vita byxor och vit skjorta. Är det riktigt uselt väder, ex regn så att det är blött där man springer fram kan jag ta mörka byxor så att inte skvättet suns så tydligt….
Marinblå eller grå väst eller pullover kan vara snyggt också

Jag brukar ha vita kläder på sommaren och svart på vintern,har fått för mig att jag fryser mindre i svart(jag vet att det bara är inbillning, men det är tron som gör det)

Synd bara att man själv ser större ut i vitt än svart stackars domare när han ska dömma oss flodhäst med shettis hmmm, och jag har ju svart häst och då va ju vitt bra jaja kan ju ge alla ett gott skratt och tack o lov är man ju inte alltid ensam om att bära några kilo för mycket eller ????
Det är ju tur att de ska dömma hästen och inte den bredvid också, ser fram emot vår första visning blir så sugen när man ser alla bilder från utställningarna med alla fina ekipage förare som häst.
Jag får satsa på vita byxor o mörkare upptill då det är där min extra kilon sitter så kanske jag inte skrämmer ihjäl alla haha.
# 9 Extrakilona är du definitivt inte ensam om…. här sitter ca 10 kg och envisas med att aldrig gå bort…

Jag äger inga vita byxor, så det blir svarta för min del. Men en vit skjorta blir det.
Hade vita jeans, vit skjorta med en svart "kofta" utan på. Hästen jag visade då var svart. Tyckte det machade ganska bra!
#9 du är absolut inte ensam om extrakilon….här finns det alldeles för många kilon som skulle behöva bort men det är sååå svårt.
Jag äger inga vita kläder över huvudtaget (möjligen nån t-shirt då) eftersom de visar övervikten alldeles för mkt…har hittills haft jeans och tröja när jag visat…
Håller med er andra, här finns massor av extra kg så dottern får visa hästarna i ringen, jag skötter allt det andra utanför
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
hmm kanske ska dra igång en motionstråd… jag har oxå ett par kilo kvar efter graviditen o bli av med… :)