Godmorgon 20/2
Skulle eg. till jobbet idag, klädde på ungarna och skjutsade iväg först den ena till fritids, sen de två andra till dagis. På dagis säger mellantösen att hon har ont i magen och "inte mår så jättetoppen", och hon kändes riktigt varm. Bara att klä på dem och åka hem igen. Hoppas hon piggnar till, jag hade planerat åka till Muller i eftermiddag. Måste kolla igenom grejerna som ska med till Vartofta ifall det är något som saknas och som måste införskaffas.
Ha en bra dag alla!

God morgon
Ska straxt iväg till jobbet, min sista vecka!!!
Solen skiner och det snöar lite grann, så vackert.
Ha en bra dag alla
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
God morgon. Jag sitter på jobb sedan 1timme tillbaks…full rulle nu inför bok rean. Ska bli skönt när allt lugnat ner sig så man med gott samvete kan ta ett par dagar ledigt.

Jag är bara hemma och äter frukost mellan två arbetsställen.
Det blåser kallt här idag. Har massor att förbereda i kväll, skall vara borta två dagar, är bara hemma och sover, känns det som.
God förmiddag!
Hemma idag med hostigt barn endast två timmars sömn i natt. Det konstiga är att sonen är jätte pigg och jag är som en zombie det borde vara tvärtom. I bland önskar man sig barnens energi. Det blåser kalla vindar här i dag och termometern visar -8 så jag blir nog inomhus tills gubben kommer hem från provloppen sedan är det bara att hugga i med boxrengöring.
Här sitter man i skolan som vanligt! Suck! Idag är det skriva högtidstal som gäller! HUUR svårt som helst! Jag ska aldrig sitta så jag måste hålla tal på nån större tillställning
Bluuh!
Ikväll ska jag på gympamöte! Har man tur så hinner man till stallet en sväng emellan kaaaanske…

Gó förmiddag! Här snöar o blåser det och är -12, brrrr. Blir nog inte mycket uteaktiviteter idag… men en prommis lite senare. Ska sitta med bokföring och dricka massor med hett kaffe.
Ha en bra dag!
god förmiddag eller snart lunch får man säga.. Här har vi varit vakna sen 04 då min lilltjej på snart 6 månader e dunderförkyld.
Igår så red Ebba på Walle igen för 3:dje gången tror ja d va.. gick super tydligen. Skönt me duktiga hästskötare! =)
Finns det nått svårt så är det att hitta bra hästskötare.. .:)
Nästa vecka blir det kastrering oxå av Walle.. D skulle kosta mellan 2500-3000 :-
Så sen är plånboken tom igen..!

God förmiddag skulle behöva handla idag men utan bil så ja då tar man sig inte många meter, här snöar o snöar det. Igår gjorde jag av med 3400 kr på ingenting köpte en kamera, lite häst grejer, betalde högskoleprov o handlade lite o slut, suck pengar räcker ingenstans längre tycker inte man gör annat än räknar dem. Måste köpa mat till Puzzel den börjar ta slut, sen ut o mysa med henne i snön, hon älskar snön hoppar runt som en yster fölunge utsläppt på bete *s* . På barnen skola har de fått slå ihop klasserna pga sjukdom hälften av lärarna ligger i influensa. Mycket skit som går nu hör man magsjukor som fortfarande härjar i olika varianter sen influensor hua dem vill man inte ha. Alla får ha en bra dag.

#8 vilken pussmule!
God dag!
Jag sitter och gör ingenting. Det har snöat massor här, och måste ut och ploga vägen i eftermiddag…
Men jag har så ont i hela kroppen! Var hos sjukgymnast på morgonen som pillade och klämde och kände. *AJ!*
Så nu har jag fått order om gymrehabilitering i 3 månader plus återkommande besök hos sjukgymnasten… *suck*
God dag!
Har precis kommit in från hagen där jag har suttit ett tag.Vi har lite vårliknande väder idag,det är superskönt!!! Helt vindstilla och lite sol som kommer fram lite då och då, fåglarna kvittrar och bebisarna i magarna hoppar. GUD SÅ LYCKLIG JAG ÄR!!!!!!!!!!!!
Ska inte göra något alls idag, jo förresten kanske betala någon räkning.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#11 Vad härligtt det låter Milla, och vad underbart det är när man kan ta illvara de små stunderna. Grattis till din Lycka!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

God kväll!
Jag bor inte så långt från Milla så jag har också hafte en underbar dag i dag med vår i luften. Jag börjar dock bli lite orolig för Benjamin. Han hade liten släng av fång i december och nu börjar snart gräset växa här. Vi har bara gräshagar med ett och tvåårig vall. Vad ska man göra? Jag vill ju ej göra en liten hage på gårdsplanen. Det hade varit grymt. Någon som har lite tips?