SUCH 2010
När får man diplomen för sitt SUCH? Läste på hemsidan att det skulle skickas hem, men har varken sett eller hört något ;)
"En lista på de ponnyer som erhåller titeln presenteras i Tidningen Shetlandsponnyn och på hemsidan. SUCH:en skickas per post till ägare och uppfödare."
Väntar också…
Min dotter har inte heller fått nåt på Gracia.
Är det bara SUCH bevisen som inte skickats eller gäller det även Diplomen? Jag som uppfödare av Diplomsto 2010 har inget fått än i alla fall.
Amor vincit omnia 
#2 Uppfödare till diplomston har väl aldrig fått diplom, eller?

Diplomen är inte skickade riktigt än, men de kommer.
#2 Gäller det dubbelguldsdiplom är det samma som ovanstående. Inga diplom är utskickade än.
#4 Vad bra att det är på g iaf, vart osäker om man verkligen skulle få något diplom eller inte :D
Har inte fått BRUCH diplomet heller.
#2 Har dom inte? Det har jag för mig men jag kan så klart ha blandat ihop det 
Amor vincit omnia 
#4 Nej, de "riktiga" Diplomen.
Amor vincit omnia 

#6 BRUCH-diplomen är mitt fel (eller rättare sagt den havererade hårddisken), Cim fick listan mig någon dag innan årsmötet men de kommer säkert ut snart. 
Någon som vet om de är skickade ännu?
Veritas odium paretFörvånad
Har någon fått något diplom ännu?
Veritas odium paretFörvånad
De har nu gått över 5 månader och har inte sett röken av nått diplom, känns faktiskt riktigt tråkigt :S
Jag har inte fått ngt diplom heller, varken Such eller avelsdiplom..

Jag har fått Hälleluljas SUCH-diplom - men inte med posten, utan fam. Ahlström tog med det från SSS årsmöte och så fick jag det på bruksdagen i Vinslöv.

vi har inte heller fått något Such diplom ännu
Jag har fått Heddans SUCH diplom
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se