vi kan visst anmäla via nätet!
I trådarna som varit om internetanmälan till sommarpremieringarna har det stått att shettisarna inte kan anmäla via internet.
jag vill bara tala om att det kan vi visst! Jag har nyss varit duktig och anmält i GOD tid för en gångs skull
och då insåg jag att det fungerade alldeles utmärkt att anmäla shettis till sommarpremieringen via internetanmälan. SÅ nu ska jag bara komplettera med uppgifter för att vidimera avkommeresultaten för höjning av avelsvärdeklassen…
Det är väl till utställningarna man inte kan nätanmäla?
Finns en tråd om detta. Från början gick det inte att anmäla shetland men superbra att det går nu! 

Men jag tänkte anmäla till skåne hm men man ska ju fylla i vilken klass man ska anmäla till och inte hittar jag någon klass till skånes premieringar , men ändå ska det gå att anmäla dit genom internet .
Någon här som har anmält till skånes premieringar och hur har ni fyllt i då ?
#3 - Det är nog samma klasser som till Smålands t.ex, möjligen skiljer kostnaden?? Kopierar in här:
Klasser vid internetanmälan
1. Föl, ett, tvååring (150 kr)
2. Ston, tre år och äldre (325 kr)
3. Godkända hingstar som visas för sundhetskontroll (150 kr)
4. Körbarhetsintyg, visas även exteriört (325 kr)
5. Övriga (325 kr)
6 Bruksprov (0 kr) måste kombineras med klass 2.

#4 Ja jag får väl ringa och kolla hade varit så himla smidigt om man hade kunnat anmäla genom nätet :D och det ska ju som sagt gå
#0 Möjlighten att anmäla shettisar till SP via Blåbasen fanns inte direkt då dessa inte var synliga. Men sedan en liten tid går det bra.
Vi får hoppas att det genererar i fler anmälda.
Veritas odium paretFörvånad
Jag har också anmält till sommarpremiering via nätet, smidigt!
Behövs ingen kopia på passet då väl?
Smidigt som tusan var det i alla fall.

Hur funkar det om man vill visa sto för höjning? Ska protokoll skickas med post som tidigare?
(Vågade inte klicka på "Anmäl häst" så jag kom vidare, då jag inte bestämt mej till hundra att visa och isf på vilken plats.)
protokoll osv skickas med post eller möjligen e-post om jag minns rätt
Himla smidigt!
Ena unghingsten är anmäld och mitt ena sto ska anmälas till uppsamlingspremieringen för stambokföring så fort hon fölat.
*älskar internetanmälan*

Ja, och tänk vad oerhört smidigt det skulle vara om det sen gick att verifiera utställningsmeriter genom att hänvisa till webbstamboken… 
Jupp vore super!
Jag skall inom de närmsta dagarna anmäla via internet jag med!! Super att man får ngåra extra dagar på sig när an gör de via internet :D