SÄLJES
Endast pga ekonomiska själ har vi nu följande häst till salu på Stuteri Sango
Uppelyckas Afrodite
svart, född 2009
e: Django vd Römer
ue: Smevallens Bonasaj
Afrodite är en otroligt charmig tjej som rör sig jätte trevligt. Verkligen ett ungsto med stor potensial. för mer info kolla in hemsidan eller pm:a

putt
Jag antar att det är Bonsai som är morfar, och inte Bonasaj

oj måste snubblat på tangenterna 

knuff bilder går att se på hemsidan då de krånglat i några dagar att lägga upp dom här. har eventuellt ett avelsto till salu oxå.

PUTTAR UPP pris kan diskuteras till rätt hem
Har du fått ordning på passet ännu?

ja Pass är fixat och jag har även fått de hemskickat
Så skönt att det löste sig iallafall!

Vabiola v D.s
E: On the rocks of marshwood
ue:Astrix vd Dorpzicht
Mkt välstammat och trevligt sto. mkh 98 cm. Visad med guld i sverige alla gånger med 9:a på typen. Ett mkt fint sto. Nu till salu till avelsintresserade

PUTTAR

putteliputt knuff

priser kan diskuteras
Putt

knuff

putt ingen som är ute efter ett välstammat ungsto eller avelssto?

Afrodite är såld. vabiola finns kvar. Kom gärna med bud på vabiola. Är öppen för förslag
#15 Måste fråga… vad är det som gör att hon enligt webstamboken bytt ägare flera gånger det senaste året?

#16 Hon har väl inte bytt ägare flera gånger det sista året, Importerades ju från Holland i Aug. -09 o då gjordes ett ägarbyte (troligen impotören) o sen köptes hon av TS i Dec. samma år
När hon visades i Mullsjö i höstas hade hon en annan ägare än importören, så 3 ägare på ett halvår om inte jag missförstått något…..
Hoppas verkligen Sandra hittar ett bra hem för henne så hon slipper flytta runt mera!

Jag hade som sagt gärna behållt Vabiola själv. Men av ekonomiska själ så var jag tvungen att fatta ett beslut. ett mkt svårt beslut för de är en underbar häst.

nu är även Vabiola såld. Så tråden kan låsas eller tas bort.