Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 440 ggr
[biggles]
0

godmorgon den21/2

uch vilken morgon jag vakna halv7Glad

hoss oss är det -17 grader kalt.

jag ska i väg och träna nu på morgon med biggles för Eva sköldSkrattandeGladFlörtOskyldig

Annette
0

God Morgon1

Här har vi 9,7 minus, men det är alldeles för kallt för mig.

Idag skall jag på kurs.

Ha en bra dag!

veronicarickfelt
0

godmorgon jag har -12 … fy fasiken alltså! =)
Åh så kolla ja på temp inne.. hehe.  15 grader! *brrr* ska sätta fart o elda lite tror jag så man får upp värmen.

[Anna-N]
0

Här här det - 25 nu på morgonen så det gäller att hålla kakelugnen varm idag o ladda för att ut o mocka….Burr!

Ha en bra dag!

Mannas
0

Morrn på er!

Här har vi minus 30 grader nu fjärde morgonen i rad,blir så trött på den här kylan!!!! Gubben är sjukskriven och dottern ligger i feber.Valacken som jag skrev om en gång som hade tumörer i förhuden har blivit sämre nu på en gång.Så det finns inte så mycket att göra för att hjälpa honom,har tyvärr kommit till att måst ta det hemska beslutet att han inte ska behöva lida mer.

Ha en bra dag! Jag ska försöka göra det bästa av den här dagen Ledsen

VeronicaP
0

¤4 Sådana beslut är ju aldrig roliga att ta , men man måste göra det ibland för hästarnas skull.

Här blåser det som attan , snöar och är -5,9 så det är säkert eg ännu kallare när det blåser så här.

Tigrou
0

God morgon!

I köket hade jag +14,1 ute var det -14,8 snacka om att jag var snabb ut till pannan för att elda. I dag ska sambon köra upp för BE-kort hoppas han klarar sig så vi kan hämta den nya hästkärran. Annars får vi dras med den gamla ett tag till, eller gamla och gamla den är ju faktiskt bara 2år. Nu ska jag ut och köra häst brrrrrrrr. Ha en bra dag alla här inne.

Ps. Ni nere i söder ladda upp med stearinljus det kan bli mörkt och kallt vad jag har hört.

RebeckaKihlberg
0

I Malmö så blåser det och snöar små irriterande flingor…känns nästans som smått hagel.

Milla
0

Morrn morrn var tog vårvädret vägen??????

Här har vi snö och blåst blääääää

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-Aveback
0

God morgon!

Här är det minus 14 men ganska klart. Kommer nog mer snö under dagen …

Det var en mycket trött Freja jag fick putta iväg till skolan i morse. Hon var i Globen och såg på GE-Galan i friidrott i går kväll och var inte i säng förrän närmare halv 11 … på tok för sent för en 11-åring! Erik däremot har sovmorgon till kl. 10.30 idag! Freja skulle gjort vad som helst för att byta med honom i morse! Räcka ut tungan

Ellinor Johansson
0

- 16 grader i morse. Jag tycker inte om att det är så här kallt, men jag tycker om att se termomaren stå i hagen full med frostfritt vattenGlad

Jag ska åka och jobba om en stund, tänkte ta kort på kattungarna innan med de är så fartiga så de är ur bild innan jag hinner tryck ner avtryckaren på kameranGlad

Anette
0

God Morgon!

Även här är kallt -9. det blåser rejält och snön yr. Brrr…. Hörde på radion nyss att det skulle komma mkt. snö idag….Jaja det är väl sportlov nu? Barna blir nog glada i alla fall…Glad Ta´t lugnt på vägarna, ni som måste ut!

Ha en bra dag alla!!

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Minus 14 grader i Uppsala och en massa snö. Inga föreläsningar idag, men desto mer att läsa in.

#4 Så tråkigt! Hemskt att behöva ta det beslutet, men det bästa för hästen om den har ont.

Puzzel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon här är -14 grader, har lämnat barnen på skola o dagis, minstingen åkte pulka efter hundarna till dagis går mycket fortare så , idag blir det foder köp och lite annat och plugga har insändningsuppgifter i Palliativvård. Sen blir det att hälsa på mamma o pappa en sväng och se hur pappa mår efter alla behandlingarna.

Ha en härlig kall dag.Skrattande

Lauth
0

God förmiddag får väl jag säga.

-12 grader och blåser snorkallt från Vänern, det var bara att ta sig i kragen och klä på storhästarna ett par extra lager med täcken.

I eftermiddag är det dags för årsmöte för akademikerryttarna på univeristetet, har blivit tillfrågad om att rida student SM (SAM) uppe i Umeå i maj. Men jag vet inte jag, dit är det faktiskt långt även i min värld…

Benjamin
0

God morgon! Blåst och småsnöande. Mannen är i underbara Italien med god mat och gott vin. Jag är hemma med sjuka barn och sömnlösa nätter, orättvist.

Kratern
0

-32 grader här. Kan inte påstå att hästarna protesterade direkt, men halvsega var dom när dörren öppnades.

Annars har vi i alla fall blå himmel och solen skiner. Skrattande

zettan
0

god förmiddag på er :)

här är detr 6 minus nu. men det var 10 minus i morse. har jobbat klart för dagen. Kom hem och tog en skogspromenad med vovven. Sjutton vad det blåser. Men hon skuttade på endå och såg jätte glad ut. Ska strax bege mig ner till polisen. Sen kommer brorsonen som ja lovat passa några timmar i eftermiddag. Sen kommer en data nisse hit och ska få ordning på företagets nätverk. Sen blir det stallet till kvällen :)

ha en bra dag allesammans

kram