Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1006 ggr
Hanna-D
0

Lysningspresent...

UG
0

Underbart! Nu blev handikappidrotten uppmärksammad. Smart drag av ridskolan som även fick sin verksamhet satt på kartan!

AnnaLundin
0

Fast alltså, hur kan man ge bort något och ändå ha det kvar?

Märkligt förfarande måste jag säja…

zettan
0

jag tycker de är hemskt att dom döpt ponnyn till minigrisen för att han är liten och svart och vit.

[Teddy]
0

Jag tyckte också det lät helsnurrigt.Luktar kupp. Och ska det vara en hästmänniska som skrivit? Hur kan man likna en svartvit häst vid en gris??

SannaHolmgren
0

De flesta bröllopspresenterna är sådant som kommer finnas kvar på plats där de fanns från början.

Borås stad tex har gett bort i gåva till brudparet, en … hmmm… något okonventionell staty i rött material på en galaklänning, värd 300.000:- och den står kvar i borås stad och retar upp folk. Den ser ut som en leksak men det är förbjudet för barn att klättra på den. Dessutom har den redan varit trasig och reparerad. En röd stor hund utan huvud fick de med i paketet tror jag…

Jag tycker det låter bra med en handikappsponny i gåva, hellre en sådan fin symbol för handikappsverksamhet än en knepig staty. Minigrisen är ett annorlunda namn, men det bryr sig nog inte ponnyn om. Förhoppningsvis kallas han väl för Mini till vardags.

Kungliga bröllop är till 90% politik, reklam, allmännytta, symbolik… Inte som när vi vanliga gifter oss.

polgara
0

#5 jo du Sanna, en trevligare bröllopsgåva kunde de fått än en ful staty, som de dessutom kallar konstverkSkäms