Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 253 ggr
Annette
0

God Morgon 22 Februari

Idag bär det av till Euro Horse i Göteborg. Hoppas det inte är snökaos.

Ha en bra dag!

sanne
0

Go morgon

Här är lite halv kaos nu på morgonen, typ 1m höga snödrivor nere på vår väg, men tur att man har en snäll gubbe som sätter sig i traktornGlad Vi har 10 minus ute och det blåser små djäv…. inte kul alls, men hästarna är hur busiga som helst.

hoppas alla ni i söder har klarat av nattens snöstrom, för har det blåst så mycket här, så undrar jag hur ni har det där dom varnat xtra .. ta´t lugnt.

Ha det så kul alla ni som ska till Göteborg !!!

Sanne

AusaBausa
0

sitter insnöade i vår lilla by o väntar på att gubben ska kunna ta sig hem från sitt nattjobb. plogbilen hade kört fast så det var bara att vänta sa han!!! Ser inte vilket som är väg o trädgård äns. Tur jag tog ledigt för jag hade aldrig kört i väg i detta väder! 

Först ingen snö o ingen snö och sen hur mkt som helst! Kan väl komma lite lagom o inte så blåsigt! Det skulle dock smälta växk igen sa dem i veckan.Hrm!

Lite svårt o ta sig till hästarna igår. Fick knappt upp dörren in till stallet. BRRR!

Ha en bra dag allihop o kör försiktigt eller helst inte alls(ni som har snökaos)!

cinna
0

Linköping: 7-, hård blåst och lätt snöfall, kl 7.30… Låter som SMHIs väderrapportering här på forumetFlört.

Jobbar sent idag, så det är lite sovmorgon innan det är dags att åka till dagis, fritids och jobb.

Har sagt det förr och säger det igen: JAG HATAR VINTERN!Skrikandes Fick t o m medhåll av en inbiten vinterälskare häromdagen, det ni! Efter utsläpp och morgonfodring ska jag fixa tvätthögen som jag tror förökar sig genom delning…

RebeckaKihlberg
0

Jag sitter insnöad (så gott som). Alla tåg och bussar i skåne är inställda…och en massa varningar har gått ut. Så det blir till att jobba hemifrån idag så gott det går.

Milla
0

God morgon eller vad man ska säga!

Vad är detta för väder??? fick ju väcka hela familjen för att komma ur huset, vi hade en hög driva snö precis utanför ytterdörren och jag var tvungen att ta hjälp av familjen för att komma ut.

Nu är jag glad att vi har Jeepen, den kommer ju fram överallt. Körde förbi massor av bilar som satt fast eller hade åkt av, hoppas ingen är allvarligt skadad.

Hästarna är vrålbusiga och trivs super bra i snön.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

maggan
0

God morgon!

Snö här med.   När jag vaknade i morse och skulle sätta mig upp i sängen gick det bara inte, det bara snurrade JÄTTEÄCKLIGT!!!!   men efter en halvtimme gick det (tur höll på kissa på mig)   Men fy vad äckligt det var!Förvånad

Emelie-G
0

Morsning korsnng ;)

Akta så du inte går vilse på EruroHorse, det är lätt hänt! ;)

HanniBunni
0

Här kan ingen köra och jobba! Och tur är väl det att man inte KAN! 13 bilar på en sträcka på 4km låg i dikena! Min man gjorde idiot försök imorse men vände efter en mil! Phhhuu vad tradigt!!Fundersam

bonde
0

God morgon! Glad 

Nu ska jag åka till Euro Horse i Göteborg och shoppa, shoppa, shoppa…Oskyldig 

Ha en bra dag!

zettan
0

god morgon

Idag bär de av til ATG kliniken med halvblodet. Lite småorolig på vad de ska säga om henne där nere. Vill inte förlora min lilla bebis.

Blåsten vekar avta och vi har fortfarande ingen snö på våran uppfart :) den är hos grannen i drivor hihi men vinden vänder kanske ngn gång :/ Då får vi skotta suck.

Hade också velat åka till Eurohorse men de får ja hoppa detta året. efter förra årets tragedi är ja nog lite skrajsen för att åka dit igen.

ha en bra dag alla/sandra

Charlotte-J
0

Är fortfarande sjuk och orken finns inte. Snorig och hostar, när sjutton ska man bli frisk då?

Maken och sonen är i Danmark där det är ett riktigt busväder tydligen. Oroligt innan de kommer hem.

Här är det "bara" -4 grader och snålblåst, men hästarna gillar det i alla fall.

Amor vincit omnia Kyss

Benjamin
0

God morgon! Vi är också insnöade med jag har ljud fråne en traktor hoppas… Maken är i Italien och har det bra. Ha det så roligt alla som ska till Göteborg. Själv kan man ju bara drömma…