SUCH diplomen?
Någon som vet när man får hem SUCH diplomen?
// sofie

ingen som vet?
Jag skrev ett liknande inlägg för någon vecka sen, dom är på väg. Det tar väl lite tid med allt dom har att skicka iväg =)

tack, har missat det inlägget :(
Har fått mina diplom. Numer är de gula som förr, inte lika snygga tycker jag men det är väl en smakfråga.
Vad som däremot är tråkigt är hur man skrivit texten. Det står t ex att Almnäs Gazette är född 1995 i Torsten Jeppsson. Och på SUCH-diplomen står det "… varför hans ägare Hanna Dahlström tilldelas detta diplom" trots att jag både är ägare och uppfödare. På alla andra SUCH-diplom står både ägare och uppfödare (och jag tycker att det är en större merit att ha fött upp en SUCH-ponny än att äga en). Trodde att man hade en mall att gå efter…
Har också fått SUCH diplomen, har dock inte hunnit kolla på dem, men såg att de var gula, vilket jag tycker är bättre, eftersom att jag plastar in mina och sätter upp i stallet. Det är ju finare om alla ser lika dana ut.
Hanna, om jag var du skulle jag skicka tillbaka och be och få en som är korrekt.
Delad glädje är dubbel glädje :)
Mitt dök upp hemma hos mina föräldrar häromdagen.

Jag fick mitt idag.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

#4 Men inte kan du har fött upp Almnäs Gazette ? för då hade hon ju inte hetat Almnäs ..
Eller så förstår jag inte hur du har skrivit.
Vi har också fått vårat Diplom till Dee-Dee och kan också hålla med om att jag nog tycker att de gamla var *snyggare*
Men har du både fött upp och äger ponnyn kanske det står så , jag kan ju inte utala mig om det då vi inte har fött upp Dee-Dee utan bara äger henne
Jag fick mitt häromdagen :)
På mitt står det "varför hans ägare tilldelas…". Fast jag är ju även uppfödare av honom. Men jag lägger inte så stor vikt vid det, jag vet ju vart han är född :D

fick mitt med häromdagen :) däremot kom det till mina föräldrar trots att jag bytt adress :/
nu pryder det väggen dä hemma :)
#8 Gazette fick Elit-diplom. Det är på SUCH-diplomen det bara står ägare. Plastar också in mina och sätter upp, vore snyggare om det stod likadant på alla.
Även här kom diplomet i den gångna veckan, äe tacksam för det.
Veritas odium paretFörvånad