Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 1291 ggr
Turgubben
0

Hingstpremeringen

Har ni redan nu bestämt er för & visa någon hingst på hingstpremeringen i höst eller ej ?

Vart isf ?

Ålder ?

[ronja123]
0

Jag har anmält två stycken till Köping el Halstahammar kanske det var..

El Toro -2008

Älvåsens Primo -2008

dajmie
0

Våran Gladiator ska visas i Värnamo, Maria Junibacken ska matcha honom, så får vi se om han räcker till.

sanne
0

#1 heja Tore :)

Vi ska väl visa vår 4åring igen, det blir i Värnamo.

Yaght vd Belschuur.

har dock inte anmält ännu..

Dehlfimia
0

Vi ska visa  Dalsgårds Lord Gold i Värnamo.

Han är 4 år .

har inte heller anmält än…

Milla
0

jag har anmält Dalsgårds melvin och Havsrosens Daimond exchanges till värnamo.

Tror inte någon av dom räcker till MEN då har jag i allafall gett dom chansen och kan skära dom med gott samvete sen Glad

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

AnnaFagerell
0

Tjustorps Dark Legend är anmäld till Värnamo. Skulle inte anmäla en hingst jag inte trodde på så självklart tror jag på honom.

Medarbetare på djurskydd.ifokus

AnnaLundin
0

Jag ska visa Hippotekets Jippie och Hippotekets JumJum i Värnamo, så får vi se hur långt de räcker. De är då 2½ år.

För mig är föruttagningen en hjälp att fatta beslut om huruvida han ska få vara hingst ett tag till eller om jag ska kastrera direkt. Bra kritik kan ju göra att de är värda en till chans, även om de inte skulle få RS nu.

Fast jag visar såklart bara de grabbar som har passerat det stora nålsögat "skulle-jag-vilja-betäcka-med-den-själv?"… Valackämnen kastreras utan föruttagning.

SofieN
0

Jag skulle vilja visa våran hingst som är född 08, men jag har inte bråttom direkt och tänker nog visa nästa år i stället. När går anmälningstiden ut inför hingstpremieringen?

MadeleneJansson
0

# 8 15 juli anmälningsblanketter finns på www.spaf.se

MadeleneJansson
0

Ber om ursäkt, www.spaf.info skall det ju vara!

Jag har bestämt mig för att inte visa Merril fd -08 så han är kastrerad, och att Devin fd -07 skall visas nästa år, då han ändå måste fram som 4-åring. Känns inte meningsfullt att visa honom nu i höst när han skall in i vår igen. Dessutom ska jag på bröllop dagen innan premieringen så det passar nog bäst att åka utan häst!

VeronicaP
0

Jag har eg 2 st som jag skulle vilja visa men jag vet ju inte om jag kan , då de krockar med Derbyt

Turgubben
0

Går själv i funderingar på & visa en av våra & det blir då han som är 2 1/2 allt bara för & få en bedömning på honom så att jag sen kan kastrera honom i lugn & ro utan & behöva fundera något mera.