Norrköping 4/7??
Är det någon som vet om utställningen i Norrköping blir av eller ej? Har inte sett någon katalog än och skulle behöva veta om det blir av!
Johanna
Jag har inte hört något annat i alla fall, men om du vill veta säkert kolla med A-C Hassling.
Delad glädje är dubbel glädje :)
Den blir av!!! Varför skulle den inte?
Blev fundersam då jag pratade med Hassling dagen innan anmälan gick ut och då var det dåligt med anmälningar och nu funderar jag eftersom katalogen inte hade kommit ut än. Måste veta då jag ska försöka att få resten av mitt liv att fungera den helgen, då vi ska hämta hem en hundvalp också
Jag fick höra att det var många anmälningar (typ sista anmälningsdag), eventuellt fullt så jag anmälde inte alls… 
#4 Dåhar de förhoppningsvis rullat in de sista dagarna då.
Då tar jag förgivet att det blir utställning då, tack för hjälpen alla!
Japp, det är fullt, 70 anmälda!
Jo, det blir utställning och den är fylld till sista platsen.
Försökte skriva tidigare men det gick inte att ladda upp inlägget 

Katalogen är på g. Jag väntar på hjälp med ett par moderlivsimporter som inte går att lägga in förrän jag fått hjälp av stambokföraren. Så fort det är klart kommer ni se deltagande ponnyer i webbstamboken m.m.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Jag kan ta med sprayer samt PregnaMare tester till Norrköping om någon önskar. Såklart även annat om man vill det. Maila mig på kryddgarden@telia.com eller skicka PM.
Amor vincit omnia