Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 2001 ggr
zettan
0

Mässing stång?

Vart kan jag få tag på ett rakt tränsbett med små ringar i mässing i stl 9,5? Kollat runt men inte hittat Rynkar på näsan

Mmia
0

Hästskobett är ju typ raka med små ringar, annars är det dom där i plast med små ringar.

PP
0

Detta har även jag letat efter med ljus och lykta…
Det enda jag fått fatt på är ett i typ argentan (ljust gul metall) med stora ringar. Suck.

zettan
0

hm jag har ju ett hästsko bett som han älskar. Men de är ju inget bett jag hade velat ha till vardags körningen.

[Anna-N]
0

Finns gummiklädda från 8 cm och "vanliga" från ca 10 cm på Just for……kanske fler ska ha saker så det går att beställa tillsammans. Flört

zettan
0

jag är inte ute efter gummi klädda tyärr. men tack för tipset Skrattande

SofieN
0

Finns plastbett i 9,5 med små fina mässingsringar men då är väl inte det heller något av intresse? :)

Ninnii
0

#6 Vart finns sådan att få tag i? finns de även i 10,5cm?

SofieN
0

#7www.selar.nu. Nylonstång kallas det visst. Fins inte i 10,5 men i 10 och 11!

zettan
0

ne tyvärr är ute efter ett vanlig mässingstång. men de verkar omöjligt att få tag på Gråter

StuteriSolo
0

Små bett är svåra att få tag i, ska kolla vad mina leverantörer har i mässing. De flesta börjar vid 11,5, och flera europeiska leverantörer har "minibett" till de små, som är 10,5…

JennyR
0

#10 *hihi*minibett Skrattande Jag har 10,5 till min stora häst Skrattande Hoppas leverantörerna får ut mer små bett på marknaden :)