Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 13-bruks
Läst 943 ggr
Rubiinen
0

Intresse för hopptävling?

Vi i RKS funderar på att arrangera en tävling endast för barnen. Vi vill veta om det finns något intresse för det?
Bäst vore det om vi la den i augusti så det blir en hopptävling innan KM, annars kan vi tänka oss att lägga den i oktober. Det är upp till er! Fram med förslag Glad

Kida
0

En hopptävling för barnen vore ju grymt kul! Våra tycker att hoppningen är den roligaste grenen av alla. Augusti låter väl bra? Sedan beror det väl lite på om man kan just det datumet som blir också.

Silenos
0

Låter skoj ! Kommer gärna med ett par ekpiage om vi kan.

AnnaLundin
0

Det beror väl kanske på var det kommer vara rent geografiskt?

Rubiinen
0

Det blir förmodligen runt Stockholm/Uppsala då vi har mest unga medlemmar där.

liljegren
0

Hade vart kul om man nu haft en ryttare.. :/

Stegsholms
0

kommer nog väldigt gärna, beror dock på vart och när. För oss passar oktober bättre!!

Silenos
0

Med lite planering kanske jag kan hjälpa till att värva funktionärer också.

Kida
0

Min svägerska kommer med ponny och dotter om dom inte har något inplanerat just det datumet som blir satt för ev tävling. Vi kommer nog med 2-3 pållar och försöker få med oss 2 små ryttare/pålle. I augusti har nog dom flesta mer inplanerat än i Oktober..

Silenos
0

Jag tror också att oktober kan vara en lugnare månad. Finns det möjlighet att vara på Stigsbergs igen ?

soderbacken
0

Jag och Frida funderade på Stigsbergs eller Uppsala. Vad tycker ni? Oktober verkar vara bäst.

Ninnii
0

Vart ligger stigsberg? Jga har en dotter på 4 som vill hoppa 10cm o 20cm med ledare. Men det vore bra om det inte alldeles för långt bort.

soderbacken
0

Stigsberga gård ligger i närheten av Bålsta