god morgon 24 feb
God morgon!
Idag är det fortfarande blåst här brr det är kallt när de blåser. Men termometern pekar på -3 idag så de är inte svinkallt i alladall. Zettan är rätt mallig att ha täcke på sig i hagen :)
Idag bär det snart av till stan. Ska hämta en födelsedagspressent som är beställd :) Psst återkommer med vem det är som fyller år på forumet i morgon mer än ja ;).
Sen blir det stallet. VAlereie måste putsas på. Tänkte börja plocka lite i Axinas saker också. Träns och sånt behöver inte vara kvar i stallet längre :( Börjar grejja med de lite nu så blir det inte så jobbigt sen.
I eftermiddag måste ja också hinna med att städa lite här hemma. Kommer lite gäster på middag i morgon.
Ha en bra dag alla
kram/Sandra

Morrn morrn här blåser det också fortfarande lika mycket och snön är inte vit längre här utan brun, har inte ens kollat hur kallt det är , behvös inte då jag vet att det är svinkallt ute *ler*
God morgon! Här blåser det som katten fortfarande…de vägar som plogades i går kväll är inte rena längre…får se om vi kommer ut från byn… har också presenter o införskaffa till kvällen. Hrm! Vad då planering! Ska på kalas o har inte köpt ngt ännu.
Sovmorgon!!
Vaknade för en liten stund sedan. Var inte poppis i stallet att matte kom ut 2 timmar försent
. Bortskämda djur, de fick ju natt hö vid 12-tiden, de är viss jämt hungriga
. Nåja de överlever… Blir promenad med Sita, tömkörning med Mina och skritttur med stora pållan. Ska på WRAS-regelbokskurs ikväll, nu utgåva och tydligen en massa ändringar. Just det vädret; 2- och blåsigt, maken får kanske hugga loss mig från sadeln när jag kommer hem…

Godmorgon -2,5 så det är skönt ute, har snöat en massa, här ska ätas frukost gå påklubb träff med hundarna så de får leka och ha kul, sedan blir det kommunalt ut till Puzzel bilarna trasiga båda två suck o stön vad man kan bli beroende av bil. Idag ska jag prova galg tricket på lilla Puzzel och se om hon förstår att man ska vara kvar på insidan av staketet, hon är väldigt sällskapssjuk så ser hon människor så vill hon gärna dit och hälsa speciellt på barn. Så idag blir det en tur genom skogen med sele på för och träna ha den på sig.
Lycka till alla som ska ställa ut i helgen, ser fram emot att läsa resultaten.

God Morgon / förmidag
Här blåserr det fortfarande som bara den, det är så himla kallt inne i vårt gamla hus. Hästarna är tokiga i hagarna dom har galopp tävlingar, så kul o titta på dem, först börjar någon sen är dem igång i 3 hagar.. till o med Jozo springer o bockar, det är bara Anja som står kvar o äter, hon är för tung nu.
Städning står på schemat i dag, ivarjefall förmidagen, sen ska det göras stall, och lite puts på jozo inför nästa helg…
Ha en bra dag allesammans !!

hej igen :)
nu är presenter hämtade och till och med inslagna :) en snäll far som körde mig runt i stan idag. Tur man har han ibland. Borde städa men är så slö. orkar inte med de ;)
Ska strax äta lite lunch sen så är det stallet som gäller. VAlerie måste putsas på så hon blir fin till nästa helg. Vartofta utställningen är de som står på tur.

Jag har precis kommit hem från Oskarshamn. Har varit och lämnat en av mina stora pållar hos sin fodervärd eller vi träffades och lastade om i Oskarshamn, han ska fortsätta sin resa ännu längre ner i landet. Allt gick bra och hans nya matte verkade jättetrevlig!
Pållarna hemma verkade vara upprörda när jag kom tillbaka, mest Häxan och Junior, de tittade mycket anklagande på mig…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
så var presenterna fixade… inte nådiga driver vi fick köra igenom. Dock hade plogbilen varit där när vi körde hem…
Så nu är det bara mat o insläpp o sen kalas…
Ha en trevlig kväll alla.

God Eftermiddag!
Dagen har tillbringats i stallet samt en stund på Ica Maxi.
Jag har tömkört Eros, höll på att frysa fingrarna av mig trots dubbla vantar.