Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 1808 ggr
[sbergmark]
0

körponny

Hej!

Jag har tänkt börja köra ponny igen dock inte ponnytrav. Söker en körponny att köra precision med . Samt utrustning.

Håller just nu på att bygga stall på gården …

Allt inom intresse till vettigt pris.

mvh sandra

[sbergmark]
0

glömde skriva att jag har mycke unghästvana

emelie1988
0

hej jah har en mini shettis som älskar att bli körd tillsalu

Silenos
0

Jag vet en pigg valack som är till salu. Skicka Pm för mer info.

[[AcsJulia]]
0

Faktiskt så är ponnytravare helt okej att köra precision med! Men dom är ju oftast inte utbildade. Glad

Maliiin
0

Får man fråga vad vettigt pris är?Glad Och måste det vara med all utrustning?

[sbergmark]
0

#4 joo men jag har inte kvar någon ponnytravare :)

[sbergmark]
0

#5 maila för mer info . Nej kan köpa hästen utan utrustning

zettan
0

Har ett ettårs sto som jag själv hade tänkt ha till körning. Hon rör sig mkt trevligt. bröstsele kan medfölja. kolla in vår hemsida och hör av dig om du vill veta mer www.stuterisango.se

zettan
0

glömde skriva att hon kan fås levererad till sthlm i priset í Juni då jag flyttar dit.

Fiffilura
0

Jag vet en mkt trevlig vallack som är till salu till rätt person. Pm:a för info.

[Mara-Bell]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en nyligen kastrerad hingst till salu. Han är ca 5 år skulle jag tro, hans ägare vet mer exakt. Han är tömkörd och snäll att hantera. Han är en otroligt vacker ponny, och är antingen A-ponny eller liten B-ponny, vi har inte mätt höjden på honom. Ägaren vill ha ca 15 000 för honom. Träns och grimma medföljer. Han har gått på lösdrift här i ett par år och har inte visat några tecken på fång eller eksem.

Hästen finns i småland.

Pilla
0

Hej

Välkommen in på vår hemsida och kolla våra Till Salu ponnyer efter meriterade föräldrar.

www.nillasstuteri.se

Glad

[sbergmark]
0

annonsen är inte aktuell längre