Svenljunga utställningen 3 juli
Anmälningarna droppar in och vi hoppas det blir fullt !
Vi har några sponsrade championat, men önskar fler som vill skänka pris till championaten.
Alla kommer givietvis att få priser, men extra kul med sponsrade champions !!
hör av er !
en vecka kvar av anmälningstiden, jag rapporterar här hur läget verkar, eller om någon har frågor.
mvh sanne

NU är alla championat sponsrade, men vi önskar priser till
Bästa veteran och Bästa min !! någon som känner sig manad ?
känner ni för att skänka ett pris till en speciell klass så hör av er :)
mvh // Sanne
www.ponnybutiken.com kan sponsra Bästa Veteran.
Amor vincit omnia 

Stuteri Kullen kan sponsra bästa mini

Kanoners !
tack så mkt, ni kan Pma mig senare.
Lotta, kommer du ner med butiken ? eller kommer du m häst ?
vill du ha med annons Lotta så hör av dig per mail, katalogen kommer skickas till Ida på Onsdag hoppas jag.
#4 Jodå, jag kommer med butiken som vi sa. Mailar dig.
Amor vincit omnia 

Har fått en hel del anmälningar nu ! men ni glömmer väl inte betala in anm. avgiften också !!
kom igen nu, det är ett par dagar kvar o vi vill ha fullt !!
Hästhållare/ medhjälpare?
Vill gärna anmäla och visa mina bägge 2-åringar, men dom går i klasserna efter varandra så jag behöver hjälp i så fall! Min tänkta medhjälpare ska på bröllop, så…..
Någon som kan och vill hålla och promenera lite men någon av mina pållar? Annars anmäler jag bara en av dom…..

Idag går anmälningstiden ut !
det kan finnas några platser kvar, så OM ni betalar in idag o skickar anmälan så kan ni säkert få plats, men då är det sista chansen !!
Ni kan fortfarande sponsra om ni vill, eller skänka priser, allt mottages tacksamt !
mvh Sanne

#8 Glöm inte av att jag och Marie skall hjälpa till.

nej då, ni är så välkomna så :)
ska bli jätte kul !

Det är 65 hästar anmälda och vi kommer dra igång kl 9.
extra kul är att det är 7st RS hingstar anmälda :)
mer info kommer här senare.
Är det någon som har en GPS o kan se om Stuteri Broline Hingst depå finns att söka på ?? ridhuset ligger vid denna, och jag vet inte hur jag ska skriva vägbeskrivningen…

Så roligt! Ska verkligen bli jättekul att åka ner 

#12 ni är såå välkomna ! jag skickar pm till dig o carita sen ang vägbeskrivning o inför kvällen
# 11 Skriv från Borås mot Svenljunga, infart till vänster Ljungaskog och sätt Shettisskyltar där… Så räcker det att skriva Svenljunga på gpsen och spana efter skyltarna med shettisar! Kommer man till Svenljunga samhälle har man åkt för långt, snurra ett varv i rondellen och påt igen!

haha.. ja typ.. men infart ligger i en svacka o det kan vara lätt o missa den.

#15 då lär ju jag missa den! Jag har lyckats att köra fel i Sexdreg! Och där är det inte stort!

Tack och Tack. Bugar och bockar för vänligheten!

Ska bli så skoj att åka "hem" och ställa ut. Hoppas hela min familj kommer och tittar och hejar på!

Men missar man infarten så är det ju bara att åka fram till Svenljunga o ta ett varv i rondellen, blir inte många km extra.

Nu drar det ihop sig inför helgen !
dom säger att det kommer bli väldigt varmt, men ta med solskydds faktor, keps o vatten. Glöm inte hink till hästarna !!
Skulle det vara så att ni ej kan komma, så var snälla och meddela detta till oss.
Tänk på att vara där i god tid. Morgan dömmer fort, och det är svårt för oss att säga när klasserna kommer starta.
Alla är hjärtligt välkommna
#20 Skulle du kunna maila mig en vägbeskrivning till utställningen (hur man åker i Svenljunga)? johanna.granberg@hotmail.com

Johanna, vilket håll kommer du ifrån ?? Åker du m Emmeros ?
men jag mailar dig ikväll. Kul att du kommer ner o hälsar på lite :)
Kommer från Tranemo tror jag, Emmero vet ej om att jag kommer så håll det lite hemligt 
Ska ner ochhämta en liten valp sedan.

Lycka till alla ni som visar pållar!!!
Lycka till idag!

Lycka till idag till alla er som skall visa!