Delsbo Utställningen 31/7
Nu är det hög tid att anmäla till våran utställning i Delsbo i Nords regi.
Den 31 Juli
Sista anmälningsdag 30 Juni
Domare: Hans Persson
Plats : Forngården i Delsbo, utomhus.
Vi söker även sponsorer, litet som stort, allt tas tacksmat emot:) Ringsponsor, eller hederspris eller nåt annat du kan komma på!
Vi frågor eller funderingar, ring gärna 0706315065 Madde eller maila maddengen@hotmail.com
Varmt välkommen!

Jag kommer med några, vet inte riktigt vilka ännu. Troligen ligisten hemma hos dig Madde får följa med.. =)
Vi ska troligen försöka att komma några stycken härifrån med.. men det tråkiga är ju att Delsbo och Sikeå har samma domare
så jag har ingen aning om vem/vilka jag ska anmäla till dessa utställningar.. Så ni lär få vänta ett tag på min anmälan tyvärr!

Å vad roligt Helena.. Ni får komma och stanna hela helgen..
#0 Vi på Kanrikas sponsrar gärna en klass.
Vi kommer nog oxå med 2 hästar =)
Jag hoppas verkligen att vi kan ta oss iväg.. men som sagt, vad ska man anmäla?
unghingstarna vill man ju bara gråta åt för tillfället, och ston m föl åker jag inte så långt med så då återstår inte så många att välja på.. och en förvuxen sak på 128cm vill ni knappast ha med 
Men det blir trevligt att träffa alla..

#1 klart att ligisten ska visas, dom har så roligt ihop, sitter ihop som siamesiskatvillingar och går inte långt från varandra många meter inte :)
#2 ja det var tråkigt att det blev samma domare, men pga av 2 dubbelbokningar hos domarna så är vi glada att Hans kunde komma, alla andra vi ringt till var redan fullbokade. Klart du ska visa nån unghingst, eller om Robin tycker det är ok att lämna sina ston nån dag så ta med han, är så kul när det blir nån RS hingst också, passa på att visa upp honom för sto ägarna :)
#4 men va kul att ni vill sponsra, maila mig gärna vilken klass du vill sponsra osv.
Vi har fått in några sponsorer men söker fler. Kan tala om att det blir hederspris till :
Bästa färgade, Bästa veteran, Besta senior visare, Bästa junior visare & bästa manliga visare 

Fler anmälningar har kommit men finns platser kvar så kom igen å anmäl!
Sponsorer sökes fortfarande :)
Då har vi anmält 2st :)

Vill bara påminna alla att idag är sista dagen att anmäla till vår utställnig, glöm inte bort att betala in anmälningsavgiften oxå:)
Söker fortfarande sponsorer till våra championat
Vill bara tala om också att vi fått in så många anmälningar att utställningen blir av, men fler deltagare välmkommnas!

Hoppas det gå rbra med allt. Tyvär kunde jag inte anmäla,då han som är dommare äger hingsten till min pappa