Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 2474 ggr
HannaDolly
0

för stor eller lagom?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lånat hem en sele av en kompis och provade den på Dolly idag, en giggsele, med draglinor, baksele och hela paketet till.

Nu har jag bilder på hur den sitter, och vad tycker ni? Passar den eller sitter den på tok fel? Jag kan tycka att bröstan kan vara ngt stor, men inget som Dolly verkar ha ont av då hon rör sig som hon brukar i skritt och trav i den, gick med henne då jag inte har ngn svängel än så vågar inte köra! Jag vill gärna också ut och tävla med henne :)

Hur hade ni gjort?

HannaDolly
0

bakselen sitter ngt hög upp på vagnen och ngt långt ner där bak på Dolly, men slängde bara på den när jag tog kort ;)

HannaDolly
0

en till bild

SofieN
0

Det är förstort, både bröstan och bakselen. Ser ut som att allt är knäppt på innersta hålen också, så du skulle nog behöva en storlek mindre.

Vet du vad det är för sele?

skjootan
0

tänkte ochså säga de på tok för stor.

HannaDolly
0

"1 japp allt är knäppt på innertsta hålet, det var det när jag tog med den hem så har bara spänt så den sitter liksom, så jag får helt enket leta vidare, eller köpa en ny, ni har ingen till salu, beg? stl shetland?

har ingen aning om vad det är för sele. tyvärr

skjootan
0

kolla tradera! Ropade in min fina sele där :)

HannaDolly
0

#6 det ska jag kolla!! ;D

HannaDolly
0

#6 hittar ingen sele, bara en vanlig bröstsele, ingen giggsele som jag behöver..