God Morgon 25 feb 07
Hej o go morgon alla glada !!
Själv fyller man då halv tant i dag..35 år… inget kul alls, men jag känner mig som 18 fortfarande
Här är det full snöstorm så vi får se om det blir nått firande..
Vill oxå passa på o gratta Sandra (zettan) idag då hon oxå fyller år !!! samma dag o allt, dock några år mindre..suck..
Hästarna är helstolliga i dag, det blåser mindre men snöar merr, så dem springer runt o busar.
mvh Sanne
Grattis till er båda!
Själv är jag lite halvtrött idag, men har inte ork att gå och lägga mig heller. Kommer bli en seg dag, men ibland måste man få ha sådana dagar också.
Ska åka och titta på en fyrhjuling till lillgrabben idag och sen ska vi nog bara ta det lugnt. Vädret är trots allt inte särskillt tilltalande.

God Morgon!
Grattis Sanne o Zettan!!!
Idag har vi tänkt oss ner till hästmässan, hoppas vägarna är farbara….
Ha en bra dag alla!!

Grattis på födelsedagen. Men halvtant, nej det är det väl inte? Själv fyller jag 24 år för 14:e gången i år ;)
Idag blir det hästar hela dagen. Först det dagliga sedan inkörningskurs. Hoppas väglaget inte sätter stopp för det.

#0 hipp hipp hurra hurra hurra grattis Sanne :) Kommer med paket sen
. Om ja kan ta mig till Solliden idag?
Just de ja man råkar ju fylla år sj'lv ockås. Suck börjar k'nna mig gammal. Blir frukost nu sen bär det av till stallet. Skönt att hästarna är pigga och busiga i allafall. de piggar upp i detta hemska väder.
ha en bra dag alla
kram

# 0 och 4 Grattis på födelsedagen!
Snöar i Uppsala idag och där hemma kör de snö för fullt. Skriva ihop ett inlämningsarbete idag till extrakursen som ska redovisas imorgon. Får se hur många i gruppen som kan hjälpa till, annars får de göra nästa veckas arbete för mig eftersom jag inte är här då. Bra när man kan hjälpas åt.

# Grattis båda 2 *ler*
Morrn morrn
Här regnar det lite och är svinhalt ute , underkylt regn kom det alla redan i går och nu kom det några stänk till när jag var ute, vägen är bara is , och det har lagt sig ett snyggt istäcker över all snö och allt annat , jag ska absolut inte ut och köra bil idag och varnar alla andra som ska ut och köra i mina trakter över hur halt det är.
#0 Grattis båda två!!
Själv är jag fortfarande sjuk, det är 2 veckor idag med förkylning och hosta.
Imorgon ska min lilla Chihuahua mix träffa sin tilltänkta kavaljer, det blir spännande. Hanen är en renrasig Chihuahua så det blir 75 % i valparna, om det blir några vill säga ;-) Jag har aldrig fött upp några valpar så detta blir pirrigt!
Amor vincit omnia 
Grattis! Sanne o Zettan.
Man fick juh tårta av Sanne på jobbet i fredags, Kan man kanske få tårta på jobbet på måndag med zettan?
Ha en underbar dag båda två!
Ädelssons Sadelmakeri
grattis båda ha en skön födelsedag!!!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#8 njae tårta av mig på jobbet blir det nog inte :( hinner inte med att baka som att gästerna snart kommer. Men ät inte så mkt smörgåstårta hos sanne :D för vem vet det som blir över kanske hon tar med sig i morogon :)

Inget vidare väglag här idag heller. Dessutom har gubben fått åka och jobba, så jag struntar i körkursen idag. Inte roligt att ge sig ut med en häst och två ungar ensam. Men jag hittar ju inget telefonnr på klubbens hemsida, så jag kan inte ringa återbud. De andra jag ringt till svarar inte.
Det får väl bli en plock och städdag i stället
.
Halloj!
Halt och trist väglag, hade tänkt prova ett nytt bett (äntligen i rätt storlek!) som jag hittade på Lillhästen i Stav i går på min tvååring men det får vänta. Våra sandvägar som normalt sett är kanon att köra och rida på är nu isgator istället.
#0 & 4 Grattis!