Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 1090 ggr
skjootan
0

Lädergrimma,visningsgrimma mm

Som snart nybliven shettis ägare så söker jag de mesta till Shettis!

Jag har grimmor en sele men söker en loksele ett regn täcke ett fleece täcke. ja ni vet allt lull lull är ju ochså kul Tungan ute

sen om de används är ju en annan femma Flört

MadeleneJansson
0

Täcken är överkurs! definitivt…..:-)

Om du hade nära till någon utställning så brukar Ponnybutiken finnas på plats, hon har mkt fina grimmor, utställningsträns osv…

Om du kikar på hemsidan och vill beställa så kan jag ta med grejorna från High Chapparrall på lördag så behöver du inte betala någon frakt!

LLennartsson
0

ponnytravprylar.e-butiken.se - har visningsgrimmor.
Hööks - har visningsgrimmor.

Stall Bråna

skjootan
0

haha ja de förstår jag ju att det är men endåååååå flecce täcke vill jag nog allt ha endå.

Humm okie ska inte dit med till Nytorp kommer hon vara där å?

Maliiin
0

#1 Överkurs vet jag inte. Det beror ju helt och hållet på vad man använder hästen till.
Våra körs regelbundet och tävlas så vi klipper dem på vinterhalvåret. Det är ett måste om vi ska kunna hålla igång dem.
Å ja då går det ju åt ett par täckenTungan ute

#3 Vilken storlek behöver du på täcken?

MadeleneJansson
0

# 4 Jo fast hästen skjootan köpt av mig än bara 1 år gammal så han behöver nog inte täcke än riktigt, då han inte arbetar ännu!

Maliiin
0

Nej då behöver han inget självklartTungan ute Tänkte mer om det var en häst som skulle användas nu. Men då är det ju ett par år kvar!

skjootan
0

jaaaa jag veeeet meeeen min fösrta ponny ju då ska de finnas sedan är de bra att träna på de ochså att ha täcke utan att de ska vara konstigt Flört